ریکی پونتینگ بیرون؟ عرفان پاتان از این هند حمایت می کند تا فصل آینده سرمربی دی سی باشد

ریکی پونتینگ ممکن است در سال 2024 سرمربی دی سی نباشد© BCCI/Sportzpics

با توجه به فصل بدی که پایتخت دهلی در لیگ برتر هند 2023 داشته است، تغییراتی انتظار می رود. با توجه به اینکه تیم تحت رهبری دیوید وارنر همچنان در انتهای جدول امتیازی قرار دارد، گمانه زنی ها در مورد خروج ریکی پونتینگ به عنوان سرمربی این فرنچایز زیاد است. اگر این اتفاق بیفتد، عرفان پاتان، بازیکن همه کاره سابق هند، قبلاً نامی به عنوان جایگزین پونتینگ در ذهن خود دارد. پاتان، در یک گفتگو، پیشنهاد کرد که Sourav Ganguly، که در حال حاضر در میان کارکنان پشتیبانی در فرانچایز است، باید نقش را از Ponting بر عهده بگیرد.

پاتان احساس می کند که گانگولی فرد مناسبی برای مربیگری پایتخت است زیرا او “روانشناسی” بازیکنان هندی را که در تیم حضور دارند می داند.

“حضور سوراو گانگولی در گودال دهلی کار بزرگی است. من فکر می کنم اگر مسئولیت مربیگری نیز به دادا داده شود، او می تواند تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد کند. دادا از روانشناسی بازیکنان هند آگاهی دارد. او می داند که چگونه باید کار کند. رختکن را اجرا کنید و دهلی باید قطعا از آن بهره ببرد.در زمان پرتاب، وارنر گفته است که تیمش اکنون آماده شدن برای فصل آینده را آغاز کرده است و در این زمینه، بد نیست که گانگولی را در حالت تغییر یافته ببینیم. پاتان در استار اسپورت گفت.

در این فصل، دی سی از بهترین های خود فاصله زیادی داشته است. با مصدومیت ریشاب پنت، دیوید وارنر باتوم تیم را دریافت کرد. اما، این بازیکن استرالیایی نتوانست بهترین نتیجه را از هم تیمی هایش و حتی خودش بگیرد.

به احتمال زیاد، پنت فصل آینده برای رهبری فرنچایز دهلی بازخواهد گشت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله