ریکی پونتینگ از جو سوختگی بر پشت سر ویل پوکوفسکی به عنوان افتتاحیه آزمون اول حمایت می کند


سرپرست سابق ریکی پونتینگ معتقد است که استرالیا باید با جو برنز بر سر ویل پوکوفسکی بایستد تا اولین آزمایش در برابر هندوستان که از 17 دسامبر آغاز می شود. هفته گذشته گروه آزمایشی. فرم خوب پوکوفسکی با خفاش و مبارزات متضاد Burns بحث را برای شکاف آغازین با دیوید وارنر در سمت استرالیا باز کرده بود.

اخبار

اما پونتینگ از Burns بیش از پوکوفسکی برای اولین تست حمایت کرده است زیرا او معتقد است این اطمینان به بازیکن می دهد که بیرون رود و بازی کند بدون اینکه ترس از دست دادن موقعیت خود در ترکیب داشته باشد.

“من می دانم که وقتی کاپیتان بودم ، من یک فلسفه کاملاً محکم با منتخب داشتم که وقتی در تیم من هستی ، می خواستم همه کارهایی را که می توانم انجام دهم تا اطمینان حاصل کنم که تو در آنجا می مانی. من نمی خواستم تغییراتی ایجاد کنم و من همیشه احساس می کردم که مسئولیت من به عنوان کاپیتان این است که از بازیکنانی که در تیم خود داشتم بهترین نتیجه را بگیرم. ” کریکت.com.au به نقل از پونتینگ

کاپیتان پیشین در ادامه گفت: “من فکر می کنم این به افراد کمی اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا بیرون بروند و یک روش خاص بازی کنند و از موقعیت خود در ترکیب ترس نداشته باشند. این چیزهای زیادی را به گروه اضافه می کند.”

“برنز کار اشتباهی نکرده است. اگر به تابستان گذشته برگردید ، او در اولین آزمون در بریزبن واقعا خوب بازی کرد و به یاد دارم که پس از آن گفتم که او را حبس کنید و برای مدتی به او زحمت بدهید.” اضافه.

هفته گذشته ، سرمربی جاستین لانگر گفته بود كه برنز جایگاه خود را در رأس دستورات آزمایش برای اولین بار حفظ خواهد كرد.

لانگر به همکاری قوی Burns با دیوید وارنر اشاره کرده بود ، که نقش مهمی نیز در صعود استرالیا به رده های بالای ICC Test داشت.

هند و استرالیا در سه آزمایش ODI ، سه T20I و چهار آزمایش در برابر یکدیگر قرار می گیرند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است از 27 نوامبر در سیدنی آغاز شود.

سرپرست هند ، ویرات کهلی ، فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و پس از اعطای مرخصی پدری توسط BCCI ، به خانه بازمی گردد.

تبلیغ شده

BCCI همچنین تأیید کرده بود که روهیت شارما برای بازی با توپ سفید تور استرالیا استراحت خواهد کرد و بخشی از تیم تست خواهد بود. وی روز پنجشنبه آکادمی ملی کرکت را هدف قرار داد تا توان بخشی خود را پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در حین IPL کامل کند.

اولین تست بین هند و استرالیا یک مسابقه شبانه روز خواهد بود. این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله