رینگ پیستون پژو ۲۰۶-tu5 – گروه کربالی تولید و تامین قطعات خودرو، لوازم یدکی خودرو

اگر که قدرت اتومبیل عمده از۲۵ % ارتقاء پیدا نماید دیگر دیسک و صفحه توان قدرت بخش اعظم را ندارد پس در همین سطح هنگامی که دیسک و صفحه تعویض می شود سبک سازی و بالانس نمودن فلایویل فکر خوبی می باشد و اثر گذاری زیاد زیادی می تواند داشته باشد و اتومبیل خوبتر و روان خیس گاز می خورد . رسوبات در قسمت عقبی سوپاپ های ورودی، بنزین را همانند اسفنج جذب کرده و وقتی که روزنه گاز ناگهان باز می شود، باعث تاخیر لحظه ای میشوند. هدف همین پروژه، بررسی پوشش های نو نانو کوتینگ به جهت حلقه پیستون موتور TU5 می باشد. حال همین هموار نبودن مجاری و پورت ها چه آسیبی می تواند بزند؟ این سوال در ذهنمان تولید می شود که به جهت موتور هایی که پایه و ساختار آن ها به یک دسته میباشد و همه انرژی شیمیایی را به مکانیکی تبدیل می کنند چه تمایز و تفاوتی وجود دارد که انواع تعداد سوپاپ خودرو را برای هرسیلندر شاهد هستیم. میل پیچشی یک مقاومت خاص در برابر پیچش داراست .این سیستم در تعلیق عقب ماشین بکار میرود. از دیگر مشخصات همین انجین میتوان به مواقعی نظیر: سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن اساسی دبی متغیر اشاره نمود. از دیگر مشخصات پیشرانه تارا میتوان به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن اصلی دبی متغیر اشاره نمود. اما سازه به ادعای ایرانخودرو قصه به همینجا ختم نمی شود و پیشرانه اصلاح شده در بحث مصرف سوخت و آلایندگی هم بهبود نسبی را تجربه کرده. ولی دارای نگاهی گذرا به کاغذ مشخصات فنی پژو 301 متوجه میشویم که تارا علیرغم کلیه اصلاحات صورت گرفته بر روی موتور و گیربکس همچنان نتوانسته از لحاظ پرفورمنس و مصرف سوخت به اخوی ناتنی فرانسوی خود برسد البته اهمیت همین حالا در قیاس حساس مدلهای TU5 بی آلایش و گیربکسهای 4 سرعته کهن پژو، شاهد ترقی در اعداد ارقام پیش رویمان هستیم. این موتور در واقع نسخه بهینهسازی شده به عبارتی TU5 کهن پژو می باشد و حال اهمیت 113 اسب بخار توان و 144 نیوتنمتر گشتاور اندکی قویتر ظاهر میشود. این موتور که در نخست EC5 و سپس TU5 پلاس نام گرفت کار کشته هست 113 اسب بخار قدرت و 144نیوتنمتر گشتاور تولید نماید که اندکی خوب تر از ورژن قدیمی میباشد. پس می توان نتیجه گرفت که پیستون و شاتون و میل لنگ و بلوک تحت سیلندر هر دو موتور یک عدد است. اما باید در مشاجره تعمیرات توجه داشت که قطعات موتور TU5 پژو پارس به راحتی و در هر جایی یافت می شود و مکانیک ها به تعمیر آن شناخت کامل دارند، ولی برای موتورهای EF7 ساده نیز، مکانیک کاربلد نسبتاً معدود است و هزینه های آن بالاست، هم اکنون تصور کنید تیم توربوشارژر هم بیش تر شده که باعث پیچیده شدن این پیشرانه شده میباشد که در همین صورت، آتی نگری را نمی توان نادیده گرفت. به تیتر نکته حائز اهمیت، آنچه در تصادفات شدید جاده ای مشاهده کرده ایم، امنیت عمده اتاق سمند یا سورن بوده که ممکن است نیکی بر روی صفحه و اعلام کمپانی سازنده، بلکه بر پایه تجربه ها و دیده ها می توان نسبت به شیر خوش تیپ فرانسوی از آن مطمئن تر بود. ولی اهمیت پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های هوشمند تر در اختیار گرفتن سوپاپ ها این نقص‌ برطرف شد. درصورتیکه تجهیزات بیشتر، میزان مرغوب بودن بالاتر، عجله و کشش مناسب خیس را اهمیت می دانید، حتما سورن انتخاب قابل قبولی برای شما است. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارند اما غایت زورشون رو می بایست بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارند ، اکنون شما به هر روشی ضریب دانسیته رو قلیل کنی یا این که دوچندان کنی این پیستونها یک مقدرا قدرت میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین فعالیت استعمال از پیستون فورج است ، در اصل میتوانیم بگم دیر یا این که زود باید همین عمل رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه خرج لحیمه . مثلاً درصورتیکه قرار بر مقایسه کلیدی این پژو 301 باشد متوجه میشویم که ورژن فعلی تارا از نظر راندمان کمی ضعیفتر از نماینده پژو است، هر چند به جهت یک رانندگی نرمال می توان بر روی عجله و کشش تارا حساب باز کرد و از حالت کلی راضی بودن نسبی داشت. اهمیت نگاهی واقعبینانه میتوان گفت که از فی مابین اتومبیلهای تولیدی کشور، تقریباً هیچ یک از مشخصات مناسب برای افزایش و تیونینگ برخوردار نیستند، ساختار دیفرانسیل جلو، مشخصات اقتصادی، ضعف کیفیت و ایمنی نامناسب سبب ساز می‌شود تا اساساً سرعت بالا راندن اهمیت چنین خودروهایی خطر آفرین و کُشنده باشد، ولی درصورتیکه قرار به تعیین دربین بد و بدتر باشد، میتوان اساسی کمی اغماض گفت که پلت فرم پژو 206 به سبب طراحی به روزتر (حداقل نسبت به پراید و پژو 405) و ایمنی بالاتر از مشخصات فنی بهتری نسبت به سایرین برخودار است. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در آیتم پیستون موتور tu5 بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.