رکورد 93 ساله دون بردمن شکسته شد، ستاره انگلیس به شاهکار بزرگی دست یافت

بن داکت، بازیکن انگلیسی، رکورد سر دان برادمن در زدن سریعترین 150 دوش در لردز در روز جمعه مقابل ایرلند را پشت سر گذاشت. حتی با وجود اینکه داکت (182) در پایان روز 18 ران از دستیابی به دو صد امتیاز عقب افتاد، باز هم ضربه او برای پیشی گرفتن از رکورد دیرینه بردمن کافی بود. باتر چپ دست در حالی که رکورد 93 ساله را شکست، نقطه عطف دیگری را نیز به نام خود ثبت کرد زیرا او اولین باتجر از سال 1924 بود که قبل از ناهار در آزمون لرد 100 دوش به ثمر رساند. داکت برای تکمیل 150 ران، 150 توپ گرفت، 16 توپ کمتر از سر دونالد بردمن افسانه ای، که 166 توپ برای رسیدن به نقطه عطف مقابل انگلیس در سال 1930 گرفت.

این یک روز خاص برای خمیر 28 ساله بود زیرا او دومین تن تست را بالا آورد و اولین بار در خانه بود. پس از پایان روز 2، داکت به نقل از اسکای اسپورت گفت: “صد در لردز خاص است. می دانم که همه آن را می گویند، اما هنوز واقعاً غرق نشده است.”

کتک زدن با اولی پوپ بسیار خوب بود، واقعا لذت بخش بود که در آن طرف بازی او را تماشا کردم.

او در ادامه فاش کرد که این سفر برای او چقدر سخت بوده است، زیرا همچنان به چالش برای حضور در تیم ملی انگلیس ادامه می دهد.

“این یک سفر بسیار دیوانه کننده برای من بوده است. من فقط در خارج از کشور (تست) بازی کرده ام، بنابراین حتی بازی در اینجا، غوطه ور شدن جو و سپس زدن صد گل چیزی است که آرزویش را داشتم. خیلی خوشحالم که توانستم به آن برسم. آنجا.

“[This summer] فقط سخت تر می شود، تابستان سخت تر از این هفته خواهد بود. برای من شخصاً دویدن‌ها فرم است و این همان کاری است که در ابتدای تابستان برای Notts انجام داده‌ام و آن را به اینجا رساندم.» داکت در پایان گفت.

ضربه او نمایی اجمالی از نمایش غالبی است که باترهای انگلیسی در روز جمعه به نمایش گذاشتند.

زک کرولی و بن داکت با مشارکت 109 ران شروعی ایده آل را برای میزبانان فراهم کردند. فیون هند به همکاری خود پایان داد تا بارقه‌ای از امید به ایرلند بدهد.

با این حال، پوپ به تجارت خود ادامه داد و یک شراکت 252 اجرائی را ایجاد کرد. پوپ در اوج خود بود و در هر فرصتی توپ را از روی خط مرزی می فرستاد.

بن داکت با شدت پوپ مطابقت داشت و با تکنیک بی عیب و نقص خود بر روی بولرهای ایرلندی فشار آورد. پوپ در ادامه اولین قرن دوتایی خود را تکمیل کرد، اما داکت 18 ران کوتاهی کرد.

با توپ جدید، گراهام هیوم صاحب ویکت داکت شد. از آن نقطه، جو روت و پوپ پایه و اساس یک همکاری عظیم دیگر را گذاشتند که امتیاز انگلستان را به 507/2 رساند. انگلیس قبل از سومین جلسه روز 2 در جایگاه قطبی به نظر می رسید.

با این حال، اندی مک براین جلسه سوم را در نت سمت راست برای بازدیدکنندگان شروع کرد و ویکت روت را برداشت. روت برای امتیاز 56 (59) رفت.

پاپ بعدی بود. او سعی کرد یک شوت بازی کند، توپ را به طور کامل از دست داد و لورکان تاکر هیچ اشتباهی در پشت کنده ها مرتکب نشد تا ضربه آزمایشی عالی توسط ضربه زن انگلیسی را پایان دهد. انگلیس تصمیم گرفت اینینگ خود را با امتیاز 524/4 اعلام کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله