رکوردهای فراوان! 5 شاهکار بزرگ بدست آمده توسط یاشاسوی جیسوال در Historic Knock در مقابل KKR در IPL 2023

Yashasvi Jaiswal در حال بازی برای راجستان رویالز در IPL 2023© BCCI

این نمایش یاشاسوی جیسوال در باغ ادن در روز پنجشنبه بود، در حالی که افتتاحیه راجستان رویالز سریع‌ترین پنجاه در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) را به باد انتقاد گرفت تا تیمش را به پیروزی بر کلکته نایت ریدرز هدایت کند. جیسوال با 57 تحویل تنها با 13 مرز و 5 شش عدد عظیم، با 98 امتیاز به پایان رسید. این یک بازی ویژه از ضربه‌گیر چپ‌دست بود که هم از طرف طرفداران و هم از کارشناسان تمجید کردند. فصل 2022 برای جیسوال که قبلاً یک قرن در مسابقات به ثمر رسانده است و در حال حاضر تنها یک دوش از Faf du Plessis در رقابت برای کلاه نارنجی فاصله دارد، ویژه بوده است.

نگاهی به رکوردهای متعددی که جیسوال در هنگام ضربه انفجاری خود شکسته است –

این سریعترین نیم قرن در تاریخ IPL بود. این بازیکن جوان تنها با 13 توپ به این شاهکار دست یافت – یک توپ کمتر از رکورد قبلی مشترک KL Rahul و Pat Cummins.

پنجاه همچنین در مورد اورهای تیمی سریعترین بود. جیسوال با 2.5 اور به نقطه عطف رسید.
جیسوال 26 ران در اولین اور اینینگ RR در برابر نیتیش رانا شکست داد.

این بالاترین میزان در اولین اوور یک دوره IPL بود که از ۲۴ ران Prithvi Shaw در سال ۲۰۲۱ پیشی گرفت.

26 ران اوور مشترکاً دومین اور بالاتر در IPL بود. این رکورد متعلق به رویال چلنجرز بنگلور است که در سال 2011 در اولین اور مقابل هندیز بمبئی 27 ران به ثمر رساند.

جیسوال همچنین از ایشان کیشان پیشی گرفت و به پرگل‌ترین بازی بدون بازی در یک فصل لیگ برتر تبدیل شد. جیسوال در حال حاضر 575 دوش در فصل دارد در حالی که کیشان در IPL 2020 امتیاز 516 را به ثمر رساند. به طور کلی، این رکورد متعلق به شاون مارش استرالیایی است که در اولین فصل مسابقات در سال 2008، 616 دوش را به ثمر رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله