رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا RCB با ترکیب برنده کار خواهد کرد؟

RCB برای مقابله با CSK در درگیری بعدی خود© BCCI

رویال چلنجرز بنگلور سرانجام پس از شکست دهلی کپیتالز با 23 ران در روز شنبه به مسیر پیروزی بازگشت. RCB که ابتدا از او خواسته شد تا 174/6 را در 20 اور پس از اینکه ستاره آنها ویرات کوهلی، سومین نیم قرن فصل خود را شکست داد، ارسال کرد. بعداً، پس از اینکه ویجیکومار ویشاک اولین بازی خود را با سه ویکت برد، DC به 151/9 محدود شد. با دو برد از چهار مسابقه، تیم تحت رهبری فاف دو پلسیس اکنون در بازی آینده خود در روز دوشنبه به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت.

ستاره اسپینر RCB Wanindu Hasaranga در جریان درگیری با DC به تیم ملحق شد و یک ویکت را اسکالپ کرد. این احتمال وجود دارد که مدیریت با همان Playing XI مقابل CSK پیش برود.

فرم ویرات کهلی بزرگترین مثبت برای آنها بوده است. کوهلی با بازی عالی خود در آف ساید برای ایجاد ناراحتی در اردوی حریف کافی است و برای یک انکور مقابل CSK اخراج می شود. کاپیتان Faf du Plessis نیز از جلو در حالی که در بالا در کنار کوهلی ضربه می زد، رهبری کرده است.

مانند CSK، طبقه متوسط ​​RCB هنوز پتانسیل خود را باز نکرده است. گلن ماکسول با نرخ ضربات قابل توجهی ضربه زده است اما افرادی مانند شهباز احمد و ماهیپال لومرور می توانند بهتر عمل کنند.

بعد از فصل گذشته، دینش کارتیک در نقش پایان‌دهنده ضعیف عمل کرده است و می‌خواهد آن را تغییر دهد.

محمد سراج با توپ، توپ زنی برجسته بود و در طلسم افتتاحیه خود در برابر دهلی آتش دمید. این تیم امیدوار است که هارشال پاتل، متخصص غلبه بر مرگ، به بهترین حالت خود بازگردد، زیرا در چهار بازی گذشته نزدیک به 11 ران در هر ران درز کرده است.

XI پیش بینی شده RCB در مقابل CSK: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (هفته‌انه)، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج، ویشاک ویجیکومار

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله