رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل پایتخت دهلی، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا Kedar Jadhav شانس خود را خواهد داشت؟

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در بازی IPL 2023 خود در ورزشگاه آرون جایتلی روز شنبه به مصاف دهلی کپیتالز (دی سی) می رود. در حالی که RCB بهتر از دهلی در جدول رده بندی قرار دارد، تیم تحت رهبری Faf du Plessis نمی تواند هیچ گونه لغزشی را تحمل کند زیرا IPL به پایان تجاری خود می رسد. این یک بازی ویژه برای پسر محلی ویرات کوهلی است که جایگاهی به نام او در استادیوم دارد. RCB در حال حاضر با 5 برد و 4 شکست در 9 بازی در رده پنجم جدول امتیازی قرار دارد.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند بازی RCB در برابر دهلی کپیتالز باشد:

با 466 دوش در 9 مسابقه، کاپیتان RCB Faf du Plessis در مسابقه Orange Cap پیشرو است. در بالای دستور، فاف با کهلی تکمیل شده است، که مانند همیشه آتش می گیرد تا خفاش صحبت کند.

تا کنون، خمیر متولد دهلی توانسته است 364 دوش به دست آورد که میانگین آن بیش از 45.5 است. فرم او برای RCB در این مسابقه کلیدی خواهد بود.

در رده میانی، گلن ماکسول به دنبال یافتن ثبات بیشتر است، در حالی که ماهیپتال لومرور نیز تاکنون نتوانسته مدیریت را تحت تاثیر قرار دهد.

Kedar Jadhav، که چندی پیش در مورد این بازی اظهار نظر می کرد، می توانست مشکلات RCB را حل کند، چیزی که در طول فصل همه آنها را آزار داده است.

دینش کارتیک نتوانسته است فرم خود را از IPL 2022 تکرار کند. او مشتاق است نظر خود را ثابت کند.

در یک ویکت بد در لاکنو، بولرها تیم را از دردسر نجات دادند. محمد سراج از جاش هزلوود که هر دو با توپ جدید تأثیرگذار بودند، حمایت بسیار مورد نیاز را دریافت کرد.

اسپینرهای کارن شارما و وانیندو هاسارانگا نیز در شرایط دوستانه لذت بردند، اما نوار در فیروز شاه کوتلا و ابعاد کوچک کار آنها را بسیار سخت تر می کند.

RCB Predicted XI در مقابل DC: فاف دو پلسیس (کاپیتان)، ویرات کوهلی، گلن ماکسول، ماهیپال لومرور، کیدار جادهاو، دینش کارتیک، شهباز احمد، وانیندو هاسارانگا، محمد سراج، جاش هازلوود، کارن شارما.

موضوعات ذکر شده در این مقاله