رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل سوپر غول‌های لاکنو، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا جاش هزلوود اولین فصل خود را خواهد داشت؟

IPL 2023: RCB در درگیری بعدی خود با LSG روبرو می شود© BCCI

رویال چلنجرز بنگلور در مسابقه IPL 2023 خود در روز دوشنبه در ورزشگاه کریکت اکانا در لاکنو به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت. RCB پس از باخت 21 ران مقابل Kolkata Knight Riders وارد این مسابقه خواهد شد. این دومین دیدار در IPL 2023 بین RCB و LSG خواهد بود، زیرا در رویارویی قبلی تیم به رهبری KL Rahul با یک ویکت پیروز شده بود. سوالات زیادی در مورد در دسترس بودن پیسر ستاره جاش هزلوود وجود دارد و بعید است که او در Playing XI مقابل LSG قرار بگیرد.

RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

فیلدینگ و صید نیز باید بهبود یابد، چیزی که خود کوهلی پس از باخت به KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

محمد سراج بازیکن برجسته RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر پرتاب کننده های سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه بولینگ اورهای سخت را دارد اما او می خواهد نرخ اقتصادی خود را از 9.94 پایین بیاورد.

XI پیش بینی شده RCB در برابر LSG:ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس، شهباز احمد، گلن ماکسول، ماهیپال لومرور، دینش کارتیک، سویاش پرابهودسای، دیوید ویلی، وانیندو هاسارانگا، ویجیکومار ویشاک، محمد سراج

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله