روهیت شارما پس از پیروزی سرخپوستان بمبئی در IPL 2023، با همسر ریتیکا تماس می گیرد. مکالمه ویروسی است. تماشا کردن

روهیت شارما بهترین عملکرد هندی‌های بمبئی بود، زیرا قهرمانان پنج دوره اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در روز سه‌شنبه به ثبت رساندند. روهیت با یک پنجاه شایستگی به عنوان مثال رهبری شد زیرا MI در یک تریلر آخرین توپ، دهلی کپیتالز را شکست داد. روحیت بعد از بازی با همسر ریتیکا ساجده در تماس تصویری صحبت کرد و گفتگوی آنها قلب های زیادی را در اینترنت به دست آورد. صدای روهیت در مورد دخترش سامیرا شنیده می شد و ریتیکا گفت که از دیدن جام مرد مسابقه که روهیت به خاطر دوره های خود به دست آورد خوشحال خواهد شد. این زوج همچنین در مورد اینکه چگونه مسابقه به پایان رسید صحبت کردند و روهیت حتی فاش کرد که به دلیل اعصاب نمی‌خواست بازی آخر را ببیند.

در اینجا نحوه گفتگو بین این دو آمده است –

ریتیکا: تبریک می گویم، سامی از دیدن جام خوشحال خواهد شد

روهیت: بله، من جام را برای او خواهم گرفت.

روهیت: کجا مسابقه را تماشا می کردی؟

ریتیکا: در اتاق ما. خیلی بلند جیغ میزدم صدای من کاملاً از بین رفته است. این یک بازی دیوانه کننده بود. چه احساسی دارید؟

روهیت: احساس خوبی داشتم. رفتم داخل من نمی خواستم آخری را تمام شده ببینم. ناخن هایم از بین رفته است. من در 15 سال گذشته IPL بخشی از این نوع بازی ها بوده ام. من این را زیاد دیده ام.

روهیت: دلتنگ شما بچه ها، فردا می بینمت.

ریتیکا: دلم برات تنگ شده خیلی بهت افتخار میکنم.

روهیت شارما در مسیر رسیدن به اولین نیم قرن IPL خود در 25 اینینگ در بهترین حالت خود قرار داشت، قبل از اینکه سرخپوستان بمبئی بر لحظات پرتنشی غلبه کنند و آخرین توپ را مقابل دهلی کپیتالز به دست آورند.

دیوید وارنر قبل از اینکه آکسار پاتل مهارت‌های بسیار بهبود یافته‌اش در ضربه زدن را دوباره به رخ بکشد، با 54 توپ از 25 توپ تاثیرگذار را به نمایش بگذارد تا پایتخت دهلی را به 172 توپ رقابتی پس از هندی‌های بمبئی که میزبان را وارد میدان کردند، به نمایش بگذارد.

با توجه به اینکه زمین در سمت خشک‌تر نسبت به بازی اول در اینجا قرار داشت و انگشت چرخان از آن کمک زیادی دریافت می‌کردند، سرخپوستان بمبئی کار دشواری را در پیش داشتند، اما روهیت با 65 توپ کلاسیک خود به تیمش کمک کرد تا اولین برد خود را در این بازی ثبت کند. فصل

با کامرون گرین (17 بدون 8 از 8) و تیم دیوید (13 غیر از 11) در وسط، بمبئی به 5 ران در آخرین اور نیاز داشت، اما آنریش نورژه به طرز درخشانی توپ زد تا بازی را به آخرین توپ برساند. دیوید دو توپ مورد نیاز را از توپ نهایی برای پیروزی بسیار مورد نیاز بیرون آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله