روهیت شارما در کنار «اشکال معده» به عنوان جایگزین ضربه وارد می‌شود

مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین هندی‌های مومبا و نایت رایدرهای کلکته صحنه‌های خیره‌کننده‌ای را ایجاد کرد زیرا روهیت شارما کاپیتان این فرنچایز به عنوان یک جایگزین ضربه‌ای در طول ضربات تیم وارد شد. روهیت در ابتدای مسابقه در ترکیب یازده نفره بازی حضور نداشت، با کاپیتان ایستاده، سوریاکومار یداو، پیشنهاد کرد که کاپیتان دارای «اشکال معده» است. با این حال، پس از اینکه ضربه KKR با امتیاز 185 ران روی تخته به پایان رسید، روهیت در کنار ایشان کیشان به عنوان “جایگزین ضربه” به میدان رفت.

وقتی از سورایکومار در مورد غیبت روهیت پرسیده شد، دلیلی که او بیان کرد «شپش معده» بود. با این حال، به نظر نمی رسد موضوع آنقدرها که در ابتدا به نظر می رسید پیچیده باشد. روهیت احتمالاً آمادگی کافی برای میدان دادن را نداشت اما آماده بود تا مهارت های خود را با خفاش ارائه دهد.

“دوست دارم اول کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعدا به خوبی به چوب می رسد. روهیت بیرون است، او یک حشره معده دارد. وقت آن است که یک نمایش خوب ارائه دهیم. ما با یک تغییر می رویم، دوان یانسن می آید. سوریا در زمان پرتاب گفت: “استراحت همه چیز یکسان است.”

روهیت در نهایت برای 20 ران از کار اخراج شد، با حسن نیت یک شکار درخشان توسط Umesh Yadav در بولینگ Suyash Sharma.

در مورد این مسابقه، ونکاتش ایر با توپ 104 51 توپ – اولین قرن او در لیگ برتر هند – ضربه ای زد تا شوالیه سواران کلکته را در 185/6 مقابل سرخپوستان بمبئی به ارمغان بیاورد.

اییر، بازیکن 28 ساله هند و KKR، یک نبردی انفرادی با خفاش در برابر سرخپوستان بمبئی انجام داد و بالاترین امتیاز خود را در IPL و همچنین در این فصل در بین تمام ضربات‌ها به ثبت رساند، و در مجموع یک شش چهار و نه شش تا زد. قرن دوم این نسخه IPL را تنها از 49 توپ بیاورید.

آی یر رکوردی را که هری بروک از سانرایزرز حیدرآباد چند شب پیش از نظر سریعترین قرن در این فصل به ثبت رسانده بود، بهبود بخشید که از 55 توپ در برابر KKR 100 توپ بدست آورد.

در حالی که ایر، که در ابتدای اینینگ های خود هنگام تلاش برای شوت رمپ از کامرون گرین، زانویش آسیب دید، بر بولرهای هندی بمبئی مسلط بود، هیچ یک از ضربات درجه یک KKR نتوانست گلزنان را به دردسر بیندازد.

این ضربه واقعاً دردناک بود زیرا ایر که در سومین فصل خود در IPL برای KKR بازی می‌کرد، بین ویکت‌ها حرکت می‌کرد تا دوش کامل کند، اما درد در نهایت فروکش کرد و به بازیکن چپ‌دست فرصتی برای بازی طبیعی داد.

در یک اینینگ مملو از سکته مغزی در اطراف پارک، آییر اولین قرن IPL خود را با پنج چهار و نه شش به پایان رساند.

در حالی که بیشتر ضربه های KKR به اندازه کافی دوام نیاوردند، ایر همچنین توانست در جایگاه 48 دونده خود برای ویکت دوم با رحمان الله قرباز (8)، 50 دوش برای ویکت چهارم با شردول تاکور (14) و 36 گلزنی کند. برای ویکت پنجم با رینکو سینگ (18).

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله