روهیت شارما “به مدت یک ماه افسرده بود”: ستاره هندی جزئیات گفتگوی احساسی خود را در جام جهانی فاش کرد

تصویر فایل روهیت شارما کاپیتان تیم کریکت هند© AFP

روهیت شارما اکنون یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کریکت جهان است. جدا از اینکه کاپیتان تیم کریکت هند است، مهارت او در ضربه زدن او را به یکی از معتبرترین بازیکنان کریکت تبدیل کرده است. او که همیشه به عنوان یک استعداد نادر ضربه زدن در نظر گرفته می شود، اولین حضور خود در هند را در سال 2007 در ODI مقابل ایرلند انجام داد. در حال حاضر، روهیت 3379 اجرا در 49 تست (میانگین 45.66)، 9825 اجرا در 243 ODI (میانگین 48.63) و 3853 اجرا در 148 T20I (میانگین 31.32) دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که در هر سه فرمت یک تن گل زده است. علیرغم داشتن چنین سابقه ای، زمانی بود که روهیت به دلیل حرفه خود در کریکت افسرده بود.

جمیما رودریگز، ستاره تیم زنان هند گفتگوی خود را با کاپیتان تیم مردان هند در مورد زمانی که او برای جام جهانی 2011 هند انتخاب نشده بود، فاش کرد.

“روهیت شارما نیز از جام جهانی 2011 کنار گذاشته شد. من از او این سوال را پرسیدم که “10 سال بعد، شما رهبری هند را بر عهده دارید، آیا هرگز فکر می کردید که این اتفاق بیفتد؟” او (روهیت شارما) این گونه بود که “نه، در آن زمان افراد زیادی به سراغ من آمدند و چیزهای زیادی گفتند، اما هیچ کس نمی دانست که در چه حالی هستم.” فقط یک نفر بود، یووراج سینگ، که به سمت من آمد. او (روهیت) او را برای شام بیرون آورد و هیچ کس دیگری نبود. او گفت که یک ماه افسرده است. زیرا WC چیزی است که شما در مورد آن خواب می بینید. بنابراین وقتی او این را گفت، من در داخل گریه می کردم. جمیما رودریگز در برنامه “صبحانه با قهرمانان” گفت.

“او گفت: “زمان‌های سختی پیش می‌آیند، اما می‌دانی که این همان کاری است که بعد انجام می‌دهی. مطمئن شوید که وقتی فرصت بعدی را به دست آوردید، برای آن آماده هستید. اتفاق می‌افتد (یا) نمی‌افتد، خوب است.” و این به من چسبید. من مجبور نیستم به کسی یا چیزی ثابت کنم. فقط باید برای لذت خالص بازی بازی کنم.”

روهیت در حال حاضر برای هندی های بمبئی در IPL 2023 بازی می کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله