روهیت شارما “اصلا ثابت نبوده”: برخورد بی‌پرده مربی دی سی در مقابل کاپیتان MI

روهیت شارما تاکنون فقط یک پنجاه در IPL 2023 دارد© BCCI/Sportzpics

در میان بهترین بازیکنان توپ سفید در این بازی، روهیت شارما هنوز موج خود را در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) برای سرخپوستان بمبئی پیدا نکرده است. از آنجایی که هندی‌های بمبئی تنها با سه برد در هفت بازی در نیمه انتهایی جدول امتیازی دست و پنجه نرم می‌کنند، سوالاتی در مورد توانایی این تیم برای به چالش کشیدن قهرمانی مطرح می‌شود. حتی کاپیتان روهیت شارما نیز شاهد بالا رفتن انگشتانش در اجراهایش بوده است. در واقع، شین واتسون، دستیار سرمربی دهلی کپیتالز، در اشاره به اینکه روهیت مدتی است که در IPL چقدر ناسازگار بوده است، تردید نکرد.

روهیت با ناکامی 65 ران مقابل دهلی کپیتالز و 44 ران مقابل کولکته نایت رایدرز، نتوانسته است از مرز 30 ران در هفت بازی تا کنون عبور کند.

واتسون در ارزیابی خود از روهیت گفت که کاپیتان MI چیزهای زیادی در دستور کار خود دارد زیرا او همچنین هدایت تیم هند را در هر سه فرمت برعهده دارد.

“مدیریت انرژی ذهنی خود چالش بزرگی است. بازیکنان بین المللی کریکت در سراسر جهان کریکت زیادی بازی می کنند، اما بازیکنان کریکت هندی آن را بدون وقفه در تمام طول سال بازی می کنند. با توجه به اینکه روهیت شارما در حال حاضر کاپیتان هند است، حتی همینطور است. اگر او کمی از نظر ذهنی خسته است، می‌توانید دلیل آن را ببینید. وقتی صحبت از روهیت شارما به میان می‌آید، او را در بهترین حالت خود دیده‌ایم، اما در چهار یا پنج سال اخیر IPL، او اینطور نبوده است. واتسون در گفت‌وگو با The Grade Cricketer در یوتیوب گفت: خیلی سازگار است.

هندی‌های بمبئی قرار است در شانزدهمین دوره مسابقات IPL در 30 آوریل به مصاف راجستان رویالز بروند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله