روهیت شارما از شیخار داوان و دیوید وارنر پیشی گرفت و رکورد بزرگ IPL را به دست آورد.

روهیت شارما در اقدامی برای سرخپوستان بمبئی در IPL 2023© BCCI

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهد، بیشترین تعداد دوش را در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) در برابر یک حریف به ثمر رساند. روهیت ‘هیتمن’ شارما 20 (13) که شامل یک چهار و دو شش در برابر نایت رایدر کلکته بود به ثمر رساند. این امتیاز تعداد او را به 1040 دوش در برابر KKR رساند. بمبئی در تعقیب یک هدف 186، شروعی آتشین را آغاز کرد زیرا بازکننده های آنها ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی، شاردول تاکور را برای 16 ران چکش کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار، 17 ران به اومش یداو کوبیدند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، فشار را بر بمبئی نگه داشت. بازکننده‌های بمبئی با تحویل‌های ضعیفی که پیشنهاد می‌شد مستقر شدند و از موقعیت‌های گلزنی که توسط تیم کولکته داده شده بود، استفاده کردند.

کیشان در فرم داغ در اور چهارم با کمک دو شش شش به سونیل نارین 22 ران زد و امتیاز تیمش را از مرز 50 ران فراتر برد.

جفت تهاجمی بیش از 60 دوش در 5 اور جمع شد، با این حال، شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سپس سوریاکومار یداو، ضربه زن راست دست به خفاش آمد. کیشان فرم داغ خود را حفظ کرد و در اوور هشتم بازی نیم قرن توپ 21 را مطرح کرد. کیشان پس از کوبیدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکاراوارتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. ضربه‌زنان بمبئی ضربه را به خوبی چرخاندند و اجازه ندادند توپ‌بازان کلکته در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را می‌کوبند، آرام بگیرند. سپس Suyash Sharma یک تحویل خیره کننده به Tilak Varma با 30 تخفیف 25 ارائه کرد.

تیم دیوید سپس به ضربات خفاش آمد و با کمک دو ماکسیمم 15 ران به چاکاراوارثی کوبید. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شردول تاکور تبدیل شد.

سپس نهال وادهرا به زمین زد اما توانست کارهای زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در هجدهم دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله