روهیت شارما، کاپیتان MI، باعث می‌شود طرفداران پس از اینکه فراموش کرده‌اند پس از درخواست سلفی تلفن را برگردانند، ضربان قلب خود را رد کنند. تماشا کردن

روز یکشنبه برای روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، روز خاطره انگیزی بود زیرا او نه تنها تولد 36 سالگی خود را جشن گرفت، بلکه تیمش راجستان رویالز را نیز در مسابقه IPL شکست داد. پس از اینکه یاشاسوی جیسوال اولین قرن IPL خود را مطرح کرد، آر آر در 1000مین مسابقه مسابقات، مجموع 212/7 را در 20 اور به ثبت رساند. بعداً، پس از اینکه تیم دیوید در آخرین اور جیسون هولدر، سه شش ششم متوالی را شکست، MI با سه توپ و شش ویکت به تعقیب هدف پایان داد.

در طول مسابقه، کاپیتان روهیت نتوانست اثری از خود به جای بگذارد زیرا توسط Sandeep Sharma برای 3 اخراج شد. با این حال، این نتوانست کاپیتان هندی را از دیدار با هوادارانش پس از برد هیجان انگیز MI باز دارد. پس از پایان مسابقه، یکی از هواداران تلفن همراه خود را به روهیت داد تا روی عکس سلفی کلیک کند. پس از کلیک روی عکس سلفی، روهیت بدون اینکه متوجه شود گوشی هوادار را با خود می برد به سمت رختکن رفت.

این موضوع باعث نگرانی هوادار شد زیرا شنیده شد که می گوید: “آری رو بای، تلفن تو دته جائو. (برادر روهیت، حداقل گوشی من را پس بده.” خوشبختانه کاپیتان MI صدای فن را شنید و وسایل خود را پس داد.

قرن دوشیزه یاشاسوی جایسوال (124) جوان با استعداد بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه شش‌گانه متوالی زد و هندی‌های بمبئی یک پیروزی خیره‌کننده با شش ویکت مقابل راجستان رویالز به دست آوردند.

جیسوال 21 ساله تنها 124 توپ را از 62 توپ، که با 16 مرز و 8 ماکزیمم پوشیده شده بود، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب برای ضربه زدن، رویالز را به تنهایی به 212 برای 7 برساند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند، قبل از اینکه دیوید بازی را به پایان رساند، همراه با تیلاک وارما (29 بازی خارج از بازی)، در حالی که تیم میزبان به تعقیب توپ رفت. هدف را با سه توپ ذخیره کنید.

با 17 بازی مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید سه ضربه ششم متوالی از سه تحویل اول شکست داد تا بازی را تمام کند، زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا کاپیتان روهیت شارما یک هدیه تولد بدهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله