رونالد کومان درباره آینده لیونل مسی در بارسلونا بلاتکلیف است


رونالد کومان اعتراف کرد که در مورد ترک لیونل مسی در تابستان آینده از بارسلونا تصوری ندارد و گفت ترغیب آرژانتینی به ماندن کار او نیست. مسی سعی کرد تابستان امسال بارسلونا را ترک کند و عقب نشینی نکند. او می تواند در ژانویه با باشگاه های دیگر صحبت کند و هنگامی که قراردادش در ژوئن به پایان می رسد ، به طور رایگان ترک می کند ، انتظار می رود منچسترسیتی برای جلب این بازیکن 33 ساله در خارج از کمپ نو تلاش مجدد کند. کومان روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی ، قبل از بازی روز شنبه در لالیگا در اتلتیکو مادرید ، گفت: “مسی هنوز قرارداد دارد و به نظر من ، او باید اینجا بماند.”

اخبار

“اما من کسی نیستم که باید سعی کنم او را در اینجا بمانم. ما در مورد آینده او خواهیم دید ، اما او یک بازیکن بارسلونا است. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی برای آینده مسی خواهد افتاد.”

پس از بازگشت از سفر 15 ساعته بازگشت به بارسلونا در صبح روز چهارشنبه پس از انجام وظیفه بین المللی ، مسی ناامید با سوالاتی در مورد رابطه خود با آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی روبرو شد.

یکی از نمایندگان سابق گریزمان ادعا کرده بود که بازی با مسی در بارسا دشوار است ، مسی گفت: “من از این که همیشه در همه مشکلات باشگاه باشم خسته شده ام.”

وقتی نظرات به کومان داده شد ، وی گفت: “من می توانم درک کنم که چرا لئو دست و پا می زد. مردم باید احترام بیشتری نسبت به افرادی مانند لیونل مسی نشان دهند.”

“پس از چنین سفر طولانی ، پرسیدن مسی در مورد آنتوان عدم احترام است ، یک بار دیگر برای ایجاد جنجال.”

“من هیچ مشکلی بین دو نفر ، نه در رختکن یا زمین تمرین ، ندیده ام. تصاویر کافی وجود دارد که نشان می دهد آنها به خوبی با هم کار می کنند.”

“کسی چیزی گفته است و کسی سه سال مشتری گریزمان نبوده است. این مزخرف است.”

مسی یکی از بازیکنانی بود که از سفرهای طولانی برای بازی در کشورهای خود بازگشت و شکایت کرد که کومن از برنامه لالیگا بارسلونا ساعت 9:00 بعد از ظهر روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید است.

کومان گفت: “و سپس ما باید سه شنبه شب در دینامو کیف بازی کنیم.” “این به تیم های بزرگ یا بازیکنان کمک نمی کند.”

بارسلونا بدون سرخیو بوسکتس و آنسو فاتی مصدوم در واندا متروپولیتانو حضور خواهد داشت ، در حالی که لوئیز سوارز از اتلتیکو پس از مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا از حضور در تیم سابقش محروم خواهد شد.

تبلیغ شده

در صورت پیروزی اتلتیکو 9 امتیاز از بارسا فاصله دارد اما شاگردان دیگو سیمئونه از سال 2010 کاتالان ها را در لالیگا شکست نداده اند.

کومان گفت: “این یک مسابقه مهم است و ما می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم اما لالیگا بسیار طولانی است و اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله