رقص هماهنگ شده طرفداران Chennai Super Kings با Cheerleaders IPL ویروسی شد. تماشا کردن

تماشا کنید: طرفداران چنای سوپر کینگز رقص هماهنگ با Cheerleaders IPL ویروسی می شود

یکی از طرفداران CSK یک رقص هماهنگ با تشویق کننده های IPL انجام می دهد.© توییتر

از بین 10 فرنچایز لیگ برتر هند (IPL)، طرفداران چنای سوپر کینگز (CSK) یکی از پرشورترین طرفداران هستند. تیم آنها چهار بار در لیگ برتر هند قهرمان شده است و عشق آنها به تیم تحت رهبری MS Dhoni بی پایان است. هواداران CSK اغلب از ورزشگاه دیدن می کنند تا تمرینات تیم خود را در استادیوم MA Chidambaram ببینند. آنها همچنین چندین باشگاه هواداران دارند و اغلب برای مسابقات خارج از خانه CSK با هم سفر می کنند. مدیریت تیم CSK نیز از این موضوع آگاه است و گاهی اوقات برای سفر خود نیز سازماندهی می کند. در ویدیوی اخیر، یکی از طرفداران CSK با مهارت‌های رقصیدن خود تحت تأثیر قرار گرفت زیرا در طول مسابقه IPL 2023 کاملاً با تشویق‌کننده‌های IPL هماهنگ می‌شد.

تماشا کنید: رقص هماهنگ هواداران CSK با Cheerleaders ویروسی می شود

«تب خداحافظی» واقعاً در این فصل هواداران لیگ برتر هند (IPL) را در برگرفته است و مردم هرجا که MS Dhoni برای بازی رفته است، با لباس زرد ظاهر می‌شوند. چه دهلی نو و چه کلکته، ورزشگاه ها با رنگ زرد رنگ شده اند و هواداران پیش بینی می کنند که این آخرین فصل به عنوان بازیکن کاپیتان چنای سوپر کینگز باشد. حتی از استفن فلمینگ، مربی CSK نیز پرسیده شد که آیا از برنامه‌های دونی در فراتر از این فصل مطلع است یا خیر. با این حال، نیوزیلندی از دادن پاسخ بله یا خیر امتناع کرد و گفت که «تالا» هنوز چیزی را نشان نداده است.

فلمینگ در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی روز یکشنبه مقابل پنجاب کینگز در پاسخ به سوالی درباره آینده کاپیتان CSK گفت: “Dhoni هیچ چیزی را به عنوان فصل گذشته نشان نداده است.”

فلمینگ پس از بازی PBKS با رسانه ها صحبت کرد، پس از شکست چهار ویکتی مقابل پنجاب کینگز در بازی IPL آنها در اینجا به دنبال دفاع از بولرهای تیم بود و گفت که افرادی مانند توشار دشپنده و آکاش سینگ کار بسیار خوبی انجام می دهند.

“نه واقعا. پسرها خوب کار کرده اند. شما باید (توشار) دسپاند، آکاش سینگ را تصدیق کنید… آنها حمله را رهبری می کنند، یک سوال سخت. روی یک ویکت که با کمی شبنم بهتر می شد، فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: همیشه سخت خواهیم بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله