“رفتار غیرقابل قبول”: Simon Doull ستاره PBKS را در حین مسابقه IPL منفجر می کند

پادشاهان پنجاب توسط ضربات لاکنو سوپر غول‌ها پاره شدند© BCCI/Sportzpics

مهم نیست که این بازیکن چه شهرتی دارد، سیمون دال، بازیکن سابق نیوزلند، اعتقادی به خرد کردن کلمات خود هنگام انجام تفسیر ندارد. دال با انتقاد از بازیکنان مطرحی مانند بابار اعظم و ویرات کوهلی در گذشته، روز جمعه در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023، کاگیسو رابادا، پیسر آفریقای جنوبی و پنجاب کینگز را مورد انتقاد قرار داد. دال که در طول مسابقه نظر می داد، رابادا را به دلیل “رفتار غیرقابل قبول” او به شدت مورد انتقاد قرار داد، زیرا پیسر سریع السیر در جریان مسابقه مقابل لاکنو سوپر جاینتز با غلبه بر چند توپ بدون توپ به زمین زد.

دال به طور زنده روی آنتن گفت: “این رفتار غیرقابل قبولی است. شما یک توپ انداز بین المللی هستید. او همیشه به آن فشار می آورد، حتی وقتی پشت سرش است فقط یک اینچ آنجاست.”

اظهارات دال زمانی بیان شد که رابادا برای دومین بار در بازی مقابل LSG از حریف خود سبقت گرفت. این پنجمین توپ اوور شانزدهم بود که پیسر پروتئاس یک توپ بدون توپ زد. توپ بعدی او با فاصله زیاد بود که باعث ناامیدی طرفداران Doull و PBKS شد. با این حال، تحویل زیر تنها منجر به یک واحد شد.

پنجاب کینگز در بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز 257 ران دریافت کرد که دومین رکورد بالاترین اینینگ در تاریخ IPL بود. پس از بازی، کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan، اعتراف کرد که بولرها دویدن های زیادی را برای بدرقه کردن باترها انجام دادند.

“ما دوش های زیادی دادیم. من احساس کردم که (توپ) به سرعت به چوب نرسید و مستقیماً به سمت بازیکن زمین رفت (در زمان اخراج او). احساس کردم استراتژی من برای بازی با بازیکن اضافی نتیجه معکوس دارد. ما امروز یک اسپینر را از دست دادم. این برای من یک یادگیری است. لیوی (لیوینگ استون) و حتی سم (کوران) آنجا بودند، بنابراین ما نتوانستیم او (SRK) را جلو بفرستیم.”

رابادا، علیرغم اینکه یک بولر در کلاس جهانی بود، در حالی که دو ویکت انتخاب کرد، 52 ران در 4 اور دریافت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله