ردیاب خودرو چیست و بهترین ردیاب جی پی اس کدام است؟

به نظرم کلاچش نسبت به روز اول سفت تر شده. یکی از دوستان میگفت شاید دیسک و صفحت ضعیفه و به این موتور نمیخوره، برای همین دیسک و صفحت سرمیخورن و سعی کن آروم تر برونی. و کارشناس نمایندگی گفت ما این مشکل رو توی اتومات داشتیم که نرم افزاریه و هیچ ربطی به دیسک و صفحت %link1% نداره.

خب اگه نخواییم این چیزا رو بگیم پس برای چی میاییم اینجا مینویسیم. باتری این محصول ظرفیت بالایی دارد و در هربار شارژ کامل در حالت عادی برای مدت ۳ هفته و در حالت استند بای نیز برای مدت ۹۰ روز کار میکند. در حال حاظر تنها نمایندگی فروش ردیاب خودرو کریوت در تهران و دفتر مرکزی این شرکت واقع در سلسبیل شمالی ، خیابان خوش می باشد. یکبار هم تمام زه های آبگیر دور پنجره ها رو دزدیدند و حدود یکماه طول کشید که نمایندگی برام بیاره. ضمنا وسایلش هم خیلی کم تو بازار پیدا میشه و حتی نمایندگیها هم ندارن (بطور مثال فیلتر هواش رو نمایندگی تو دوره سرویس دومی که 20 هزارتا بود موجود نداشت و هنوز هم که داره 30 میشه نداره).

همون مشکل شما رو از ابتدا توی دور موتور که میره بالا بعد برمیگرده پایین دارم. اگر یکی از دغدغه های شما همیشه این است که اتومبیل تان الان کجا هست یا اینکه قبلاً کجا بوده است، شما نیاز به یک دستگاه ردیاب خودرو دارید. این وسیله میتواند به صورت لحظه ای موقعیت وسیله نقلیه تان را برای شما مانیتور کند تا بتوانید در صورت ایجاد هرگونه مشکل، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیدا کنید.

همچنین دزدگیر ها به دلایل فنی زیر جعبه فرمان نصب می شوند محلی که سارقان به آن دسترسی دارند و به سرعت دزدگیر را قطع می کنند. بخصوص این موضوع در شهر حادتر هم میشه و احساس میکنی ماشین همینطور تو شهر داره بنزین قورت میده (نمیدونم چرا اینطوریه ولی حدس میزنم بخاطر اینه که در شهر خیلی مواقع سیستم توربو بدلیل دور پایین موتور تو سرویس نیست و چون عملکرد ماشین برای کارکرد غیر توربو اصلا بهینه و برنامه ریزی نشده این اتفاق میفته ).در کل نظرم در مورد این ماشین تا این مقدار کارکرد اینه:- از نظر فنی و کیفیت و قدرت مناسب- از نظر زیبایی متوسط به بالا (البته درمقایسه با محصولات تکراری دیگر ایرانی)- از نظر صرفه اقتصادی و قیمت نامناسب استاز توجهتون سپاسگزارم فرشاد 1397/10/1 خیلی ممنون از توضیحات کاملتون مصطفی 1398/1/14 سلام.