ردیاب آهنربایی خودرو طرح پلیسی (بدون نیاز به نصب) GM3000

هدف ما آسودگی خیال شماست. ردیاب آهنربایی خودرو ویگو یک ردیاب تمام و کمال برای خودرو شماست. ردیاب آهن ربایی به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر به عنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته می شود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد. این ردیاب این قابلیت را دارد که بتواند سرعت ها را ثبت کند و همچنین جهت حرکت و ذخیره اطلاعات را هم داشته باشد.

همچنین قسمتهایی نیز وجود دارند که بهراحتی امکان پیداکردن آنها وجود دارد و میتوان بهراحتی آن را از خودرو جدا کرد بنابراین سؤال این است که بهترین قسمت کجاست؟ این سؤال جواب سرراستی ندارد و بسته به مدلی که تهیه میکنید قیمت ردیاب آهنربایی خودرو اصفهان متفاوت خواهد بود. به کمک این دستگاه شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه از موقعیت خودرو، مسیر حرکت، سرعت، مدت توقف و … این چرخه هر روز تکرار میشه و درصورتیکه دستگاه روزی یک موقعیت ارسال کنه تا سه سال میتونید ازش استفاده کنید.

شما از طریق ارسال کد مربوطه به شماره ذخیره شده در دستگاه، پیامکی حاوی مکان وسیله مورد نظر فروش ردیاب آهنربایی دریافت خواهید نمود. ردیاب نقطه زن مدل G907 با داشتن 2 عدد آهنربای قوی این امکان را به شما میدهد که براحتی بتوانید این ردیاب مگنتی قوی را بر روی سطوح فلزی متصل نمایید بدون نیاز به تکنسین و بدون نیاز به سیم کشی یا نصب، تنها کافی است باطری داخلی ردیاب را شارژ کرده سپس با قرار دادن یک عدد سیم کارت در داخل ردیاب بوسیله نرم افزار AIKAGPS موقعیت مکانی وسیله مورد نظر را در نقشه بصورت آنلاین مشاهده نمایید.

ردیاب خودرو باید تا حدی تحمل داغ شدگی را داشته باشد، زیرا این ردیاب را معمولا برای دیده، در زیر خودرو نصب می کنند که این امر به خصوص در تابستان بیشتر نمود پیدا می کند و در اثر گرمای کف آسفالت و موتور خودرو، ممکن است ردیاب از کار بیفتد. به طور معمول این ردیاب در قسمتهای مخفی قرار داده میشوند و از آن جا که سروصدایی نیز ندارند بهراحتی پیدا نخواهند شد.