راگبی: آرژانتین همه سیاه پوستان را برای اولین بار پیروز در برابر نیوزیلند بی حس می کند


یک آرژانتین ناخوشایند روز 25-15 همه سیاهان را متحیر کرد تا یکی از بزرگترین نارضایتی های راگبی را رقم بزند و نیوزیلند خجالت زده را به اولین شکست های پشت سر هم در تقریباً یک دهه گذشته واگذار کند. نیمه پرواز نیکولاس سانچز تمام امتیازات پوماس را به دست آورد تا پیروزی اصلی خود را مقابل نیروگاه راگبی در 30 آزمون انجام داده باشد. پس از آنکه ویروس کرونا مانع آماده سازی آنها برای فقط دو بازی تمرین پایین کلید شد ، شاگردان ماریو لدسما قبل از مسابقه Tri-Nations در سیدنی عملا هیچ شانسی نداشتند. اما آنها در اولین آزمون خود از سال گذشته در جام جهانی ، معجزه کردند.

اخبار

سرمربی آرژانتین لدسما گفت: “این اتفاقات سورئال است ، نه فقط نتیجه بلکه بازی ، پس از همه اتفاقاتی که امسال رخ داده است ، وارد زمین می شویم.”

“برخی از پسران چهار ماه است که خانواده خود را ندیده اند اما همه مثبت بوده اند … بسیار عالی بوده اند.”

وی افزود: “من فکر می کنم که این مسئله را برای مدت طولانی به خاطر خواهیم آورد ، نه تنها بازی بلکه به دلیل شرایط خاص.”

این یک شکست تحقیرآمیز برای نیوزیلند بود که هفته گذشته توسط والابی ها در بریزبن 24-22 شوکه شد و اکنون برای اولین بار از سال 2011 که به آفریقای جنوبی و استرالیا سقوط کردند ، آزمایش های پشت سر هم را از دست داده اند.

مربی ایان فاستر 10 بازیکن را تبر کرد و نام بازیکنانی را که بهترین بازیکن آل سیاهان پس از بازی هفته گذشته می دانستند ، نامید ، اما آنها هیچ تیمی برای تیم پوماس بودند که توسط مایکل چیکا ، مربی سابق استرالیایی کمک کرد.

فاستر گفت: “بدیهی است كه از دید All Black ما از نتیجه ، با نحوه بازی ناامید شده ایم.”

“اما آنچه که من فکر می کنم ما تیمی را دیدیم که علی رغم مضرات عدم بازی زیاد راگبی … آنها با انرژی عظیم و تمایل به اثبات چیزی به کشور خود که یک سختی سخت را داشته است به اینجا آمده اند. “

“من می خواهم نتیجه را به آنها تبریک بگویم ، برای آنها کمی روز تاریخی است.”

برخلاف استرالیا و نیوزیلند ، آرژانتین مسابقه سوپر راگبی برای کمک به آنها در آماده سازی نداشت. اما بعد از ماهها قرنطینه ، آنها کمی ذره ذره ذره ذره ذره نفقه کردند و ناامیدی خود را در نیمه اول مسلط بر روی All Blacks شلخته از بین بردند.

در حالی که نیوزلند برای ضربه زدن به ضربات ضعیف ، بد نظمی و خطاهای زیاد تلاش می کرد موقعیت های خود را ایجاد کند ، آنها به طرز باورنکردنی 16-3 جلو رفتند.

نیوزیلند نیمه دوم یک مسابقه برگشت انجام داد ، اما آرژانتین با چشم به یک ناراحتی بزرگ ، در برابر فشار شدید مقاومت کرد تا بهترین نتیجه خود را ثبت کند.

Dangerman Sanchez

آرژانتین پس از چند فشار و پرتاب توسط شانون فریزل از نیوزلند ، در دقیقه 5 با سانچز پنالتی را از روی خط نیمه به دست آورد.

طولی نکشید که ریچی مونگا امتیازات را تساوی داد اما آرژانتین بازی های خوبی را انجام می داد و مراحل زیادی را بهم پیوند می داد.

فشار آنها در اواسط عبور Dangerman Sanchez برای اولین بار بازی به اوج خود رسید ، و ضربه ضربه چیپ خودش را زد تا زیر تیرک ها را لمس کند.

او تبدیل به گل شد تا تیمش برتری غیرقابل باوری داشته باشد که با گلزنی پنالتی دیگر توسط سانچی ، جوردی بارت ، آنها را به عدد 13-3 برساند.

فقط یک تکل تلاش برای نجات آرون اسمیت مانع از این شد که پوماها بعد از آزادی توماس کوبلی جلوتر بروند ، اما بدحجابی بیشتر All Blacks به آنها پنالتی دیگری داد که سانچز لیزری مانند آن را دوباره مجازات کرد.

آنها با برتری راحت آنها را به وقت استراحت فرستاد و وظیفه اصلی نیوزیلند را نجات داد تا رژگونه خود را نجات دهد.

این مشکل زمانی سخت تر شد که اندکی پس از شروع مجدد سانتس غیرقابل مهار سانچز توانست سه امتیاز دیگر به آرژانتین برساند.

نیوزلند با شهرت بالای خط خود سرانجام از خواب بیدار شد و کاپیتان سام Cane در 52 دقیقه پس از یک ماشین بازی زیبا از یک خط اصلی ، به دلیل تلاش اولیه خود تصادف کرد.

تبلیغ شده

مونگا فقط برای سانچز تبدیل به گل کرد تا با یک پنالتی موفق دیگر ، پوماها را به برتری 12 امتیازی برساند.

نیوزیلند فشار سنگینی را آغاز کرد و کالیب کلارک یک تلاش دیرهنگام را به ثمر رساند ، اما دفاع آرژانتین به اندازه کافی تلاش کرد تا یک پیروزی مشهور را تضمین کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله