راویچندران اشوین ، همسر پریتی ، 9مین سالگرد ازدواج را در قرنطینه در سیدنی جشن می گیرند. عکسها را ببینید

راویچندران اشوین و پریتی در 13 نوامبر سال 2011 ازدواج کردند.© اینستاگرام


راویچندران اشوین و همسرش پریتی اشوین ، چرخنده فرار هندی ، جمعه جمعه نهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند. این زوج در 13 نوامبر سال 2011 ازدواج کرده بودند. همسر اشوین در روز خاص خود ، چند تصویر را به اشتراک گذاشت که در آن شوهر و دو دختر دوست داشتنی آنها دیده می شود. یکی از تصاویر سبک قلب نشان می داد که پریتی گلو آشوین را با دهان کاملاً باز چرخنده گرفته است. این زوج ها در حال حاضر در سیدنی هستند و قبل از شروع سریال مقابل استرالیا ، قرنطینه اجباری خود را تکمیل می کنند. پریتی اشوین این تصاویر را در اینستاگرام عنوان کرد: “9 سال به ما مبارک. چه چیزی می تواند عاشقانه تر از قرنطینه شدن در کنار هم باشد و راهی برای فرار وجود ندارد؟ @ rashwin99”.

اخبار

آشوین همچنین یکی از تصاویر موجود در حساب اینستاگرام خود را مجدداً منتشر کرد و نوشت: “زمان می بارد! همین 9 سال گذشته نیز همینطور.prithinarayanan # سالگرد ازدواج”.

حق امتیاز IPL اشوین Delhi Capitals نیز در مورد پست off-spinner اظهار نظری کرد و برای 9 سال زندگی مشترک آرزو کرد. نظرات پایتخت دهلی را بخوانید: “سالگرد مبارک ، خاکستر و پریتی”.

اشوین ، در اولین فصل حضورش در پایتخت های دهلی ، به همراه آکسار پاتل حمله بولینگ فرنچایز را هدایت کرد ، خصوصاً پس از آنکه آمیت میشرا ، بازیگر پا ، در میانه فصل به دلیل آسیب دیدگی کنار گذاشته شد.

R Ashwin 15 بازی برای این امتیاز انجام داد و 13 ویکت را به دست آورد و در یک بازی بولینگ در یک اقتصاد مناسب 7.66 بار اجرا شد.

تبلیغ شده

اشوین در جوخه محدود هند انتخاب نشده است اما بخشی جدایی ناپذیر از تیم تست است. اولین مسابقه از سری چهار آزمون زیر نورافکن ها برگزار می شود و از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود. مسابقه دوم Boxing Day Test است و از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود.

آزمون سوم در 7 ژانویه در سیدنی آغاز می شود در حالی که آزمون چهارم و آخرین تست در 15 ژانویه در بریزبن آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله