رافائل نادال ناامید است که در فینال ATP خود را در محیط داخلی نشان دهد


رافائل نادال می گوید که مصمم است که پرونده ضعیف خود را در زمین های داخل سالن بهبود بخشد زیرا برای اولین بار در کارنامه درخشان خود پیشنهاد کسب فینال ATP را دارد. فقط یک عنوان از 86 عنوان تک نفره اسپانیایی در یک زمین سخت داخلی ، در مادرید در سال 2005 وجود دارد. نادال از آن سال هر ساله در فینال های پایان فصل ATP نامزد کسب می کند اما در شش بار مجبور به کناره گیری است. . وی روز جمعه در آستانه مسابقات امسال در O2 Arena لندن صحبت کرد و گفت که چندین عامل برای درخشش در داخل خانه وجود دارد ، از جمله خستگی در رویدادهای پایان فصل و ترجیح سایر سطوح.

اخبار

نادال گفت: “ما می توانیم بهانه یا دلایلی پیدا کنیم اما در پایان روز اعداد اعداد هستند.”

“من فکر می کنم بدون شک در خانه کمتر از جاهای دیگر بازی کرده ام.”

نفر دوم که با پیروزی در فینال مسابقات آزاد فرانسه در ماه گذشته در 20 گرند اسلم ، با راجر فدرر مساوی کرد ، گفت بازی او برای زمین های سریع مناسب نیست.

این بازیکن 34 ساله گفت: “سطوح داخلی از ابتدای کار من سطح ایده آل برای بازی تنیس من نبوده است.”

“من فکر می کنم که من قادر هستم در سالهای اخیر در خانه کمی بهتر از آنچه در آغاز کار تنیس انجام دادم بدون شک بازی کنم اما این اعداد است و من نمی توانم چیز دیگری بگویم. امیدوارم که تغییر کنم این هفته.”

هفته گذشته نادال در مسابقات مسترز پاریس به نیمه نهایی رسید ، جایی که توسط الکساندر زورف شکست خورد.

وی گفت که چهار مسابقه اش در فضای بسته در پاریس بازی او را تیزتر کرده است اما نمی داند که چقدر به “آمادگی کامل” برای مسابقات لندن نزدیک است ، که از روز یکشنبه آغاز می شود.

– پنجاهمین سالگرد –

پنجاهمین سالگرد برگزاری اولین مرحله ATP Finals که 8 بازیکن برتر فصل 2020 را در خود جای داده است ، با نامگذاری دو گروه دور رفت ، توکیو 1970 و لندن 2020 مشخص شده است.

نادال در گروه لندن به مصاف مدافع عنوان قهرمانی استفانوس تسسیسپاس ، قهرمان اوپن ایالات متحده ، دومنیک سیم و آندری روبلف می رود.

نواک جوکوویچ شماره یک جهان در گروه توکیو به مصاف دانیل مدودف ، زورف و دیگو شوارتزمن می رود.

نادال گفت عدم حضور جمعیت به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث می شود شرایط کاملاً متفاوت باشد امسال زیرا لندن آماده می شود تا برای آخرین بار به عنوان میزبان بازی کند.

وی گفت: “بازی غم انگیز و بدون جمعیت در این ورزشگاه شگفت انگیز.” “این چیزی است که کامل نیست اما ما می توانیم تنیس بازی کنیم بنابراین نمی توانیم شکایت کنیم. ما بسیار خوش شانس هستیم.”

تبلیغ شده

اسپانیایی گفت که تجربه بازی در فینال در پایتخت انگلیس “یکی از بهترین ها” بوده است اما از تصمیم انتقال مسابقات به تورین از سال آینده پشتیبانی کرد.

وی گفت: “من فکر می کنم تنیس باید به حرکت خود ادامه دهد.” “در عین حال منصفانه نیست که فینال تورهای جهانی را بدون جمعیت و با این وضعیت به پایان برسانیم اما این چیزی است که امروز در این جهان اتفاق می افتد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله