راجستان رویالز XI مقابل گجرات تایتانز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا ترنت بولت جایگزین کولدیپ سن خواهد شد؟

راجستان رویالز به رهبری سانجو سامسون می‌خواهد در IPL 2023 در روز یکشنبه مقابل گجرات تایتان‌ها – تیمی که هرگز شکست نداده‌اند – نتایج گذشته را شکست دهد و نشان دهد که نتایج گذشته اهمیتی ندارد. تیم سلطنتی یکی از ویرانگرترین ها در این فصل بوده است و بازیکنانی مانند یاشاسوی جایسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون به تیم کمک کردند تا به بالاترین میانگین امتیاز پاورپلی 66.8 در بین 10 تیم در IPL 2023 دست یابد. علاوه بر این، نرخ ضربه پاورپلی باتلر از 196.6 بهترین در بین باتترها است، فراموش نکنید که او 114 دوش در آن شش اور حیاتی تاکنون به ثمر رسانده است. همچنین 92 جیسوال با نرخ ضربه 184 در اوورهای پاورپلی تاکنون چیزی است که تایتان آن را ساده نمی‌گیرد.

با برد و باخت بازی‌ها بر اساس نحوه عملکرد تیم‌ها در پاورپلی‌ها، یک شروع دیگر رویالز در روز یکشنبه می‌تواند اولین برد آنها را در برابر مدافع عنوان قهرمانی به ارمغان بیاورد.

با افرادی مانند Devdutt Padikkal، Ravichandran Ashwin، Shimron Hetmyer و جیسون هولدر، بازیکن همه کاره هند غربی، خفاش رویالز واقعا عمیق است.

در بخش بولینگ نیز، رویالز تا کنون با 7.3 بهترین نرخ اقتصادی، درست پس از رویال چلنجرز بنگلور (6.3) دارای رتبه دوم است.

با توجه به اینکه هر سه اسپینر برتر – آدام زامپا، اشوین و یوزوندرا چاهال – در بازی رویالز مقابل چنای سوپر کینگز که تیم نایب قهرمان سال گذشته با سه ران پیروز شد، وارد خدمت شدند، باید دید چه خواهد شد. استراتژی بولینگ آنها در برابر تایتان ها در روز یکشنبه.

رویالز دو مسابقه – مقابل SRH و دهلی کپیتالز – با اختلاف زیادی برده است، در حالی که پیروزی آنها در مقابل CSK به لطف آخرین ضربه قدرتی دانی، یک بازی لمسی و غیررسمی بود.

احتمالا RR جایگزین Kuldeep Sen با Trent Boult خواهد شد.

راجستان رویالز یازدهم مقابل تایتان گجرات را پیش بینی کرد

یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (ج و هفته)، دودوت پادیکال، شیمرون هتمیر، دهروو جورل، راویچاندران اشوین، جیسون هولدر، ترنت بولت، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله