راجستان رویالز XI مقابل هندی‌های بمبئی، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا ترنت بولت جایگزین آدام زامپا خواهد شد؟

عکس فایل ترنت بولت.© BCCI

رویالز راجستان در روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهده در مسابقه شماره 42 IPL 2023 به مصاف هندی های بمبئی می رود. طرف تحت رهبری سانجو سامسون به دنبال این است که از ضعف های MI نهایت استفاده را ببرد. RR در صف ضربات خود از قدرت شلیکی برخوردار است که در مجموع حدود 200 نفر را در سطحی مناسب در بمبئی جمع آوری کند. RR جفت مطمئنی از Jos Buttler و Yashasvi Jaiswal را در بالا دارد و در وسط آن ها افرادی مانند Sanju Samson، Devdutt Padikkal، Shimron Hetmyer و پس از Dhruv Jurel را دارند.

ژورل بدون کلاه راست دست یکی از یافته های فصل سلطنتی بوده است، زیرا او به طور مداوم دوش های سریع انجام داده است. او در 7 مسابقه 130 دوش با میانگین 32.50 به ثمر رسانده است. این در حالی است که نرخ اعتصاب او 196.97 است.

بزرگترین نقطه قوت RR در واحد بولینگ بدون شک دوتایی اسپین یوزوندرا چاهال و راویچاندران اشوین است که تا کنون 23 ویکت را در 8 مسابقه به دست آورده اند.

ترنت بولت پرتاب کننده سریع بازوی چپ در شروع اینینگ ها چشمگیر به نظر می رسد و با 9 ویکت در شش بازی، کیوی یکی از بهترین سلاح های RR است.

این تیم با بازی روز یکشنبه برابر MI فرصت صدرنشینی در جدول امتیازات را خواهد داشت. RR در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و 2 کمتر از گجرات تایتانز برتر جدول است.

راجستان رویالز یازدهم مقابل سرخپوستان بمبئی را پیش بینی کرد:

یاشاسوی جایسوال، جوس باتلر، دودوت پادیکال، سانجو سامسون، شیمرون هتمایر، جیسون هولدر، دهروو جورل، آر اشوین، یوزوندرا چاهال، ساندیپ شارما، ترنت بولت

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله