راجستان رویالز XI در مقابل SunRisers Hyderabad، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا جیسون هولدر شانسی خواهد داشت؟

عکس فایل جیسون هولدر.© BCCI

راجستان رویالز که در آخرین بازی خود کبود شده و کتک خورده بود، به دنبال تلاش بسیار بهبود یافته ای از واحد ضربه زدن در برابر سان رایزرز حیدرآباد بود تا از هت تریک شکست در IPL در استادیوم ساوای منسینگ جیپور در روز یکشنبه جلوگیری کند. RR در حالی که آنها را برای 118 توسط گجرات تایتان ها در روز جمعه عرضه کرد، یک نمایشگر بدجنس بازی کرد. علیرغم شکست های پیاپی مقابل هندزان بمبئی و جی تی، RR موفق شده است با پنج برد و همین تعداد باخت جایگاه خود را در چهار تیم برتر جدول رده بندی حفظ کند.

در آخرین سفر خود، RR، که دارای یکی از دوبازی قدرتمند یاشاسوی جیسوال و جاس باتلر است، یک نمایش ضربه‌زننده فاجعه‌بار را به نمایش گذاشتند. این دو نفر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

RR همیشه وقتی جیسوال و باتلر کلیک می‌کنند مثل یک طرف مسلط به نظر می‌رسیدند، اما مدیریت تیم نگران عملکرد ناسازگار میان‌رده‌هایش بود، زیرا افرادی مانند Devdutt Padikkal، Riyan Parag و Shimron Hetmyer هنوز هم‌صدا شلیک نکرده‌اند.

در قسمت بولینگ نیز، RR باید با ترنت بولت و آدام زامپا برای دویدن جوراب‌ها را بالا بکشد.

مسئولیت شروع خوبی بر عهده بولت و ساندیپ شارما خواهد بود و گروه دوتایی راویچاندران اشوین و یوزوندرا چاهال مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت.

راجستان رویالز XI در مقابل SunRisers حیدرآباد را پیش بینی کرد:

جوس باتلر، یاشاسوی جایسوال، دودوت پادیکال، سانجو سامسون، شیمرون هتمایر، دروو جورل، آدام زامپا، آر اشوین، یوزوندرا چاهال، ترنت بولت، ساندیپ شارما

موضوعات ذکر شده در این مقاله