رئال مادرید با قراردادی بیش از 100 میلیون یورو به جود بلینگهام نزدیک شد – گزارش ها

جود بلینگهام قرار است بازیکن رئال مادرید شود© AFP

رئال مادرید در حال نزدیک شدن به جود بلینگهام، هافبک بوروسیا دورتموند است و گزارش های اسپانیایی روز چهارشنبه حاکی از آن است که به زودی به توافق می رسد. ملی پوش انگلیسی 19 ساله یکی از درخشان ترین بازیکنان فوتبال جهان است و با بیش از 100 میلیون یورو (110 میلیون دلار) آماده انتقال است و گفته می شود دورتموند به میزان قابل توجهی بیشتر می خواهد. بلینگهام در جام جهانی 2022 با انگلیس درخشید و علاقه حریفان مادریدی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را نیز جلب کرد.

این هافبک در 17 سالگی از تیم چمپیونشیپ بیرمنگام سیتی با 29 میلیون یورو (32 میلیون دلار) به دورتموند پیوست و به بازیکنی کلیدی برای تیم آلمانی تبدیل شده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید هیچ قراردادی بین مادرید و دورتموند تا پایان فصل بوندسلیگا اعلام نخواهد شد و تیم بلینگهام یک امتیاز کمتر از بایرن مونیخ صدرنشین در رقابت قهرمانی است.

مادریدی ها به دنبال یافتن جانشین های طولانی مدت برای بازیکنان کهنه کار خود از جمله هافبک های لوکا مودریچ 37 ساله و تونی کروس 33 ساله هستند.

لوس بلانکوس دو جوان فرانسوی ادواردو کاماوینگا و اورلین چوآمنی را در دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته به خدمت گرفتند و کازمیرو هافبک خود را به منچستریونایتد فروختند.

بلینگهام از زمان حضور در سال 2020، در 130 بازی در تمامی رقابت‌ها، 21 گل برای دورتموند به ثمر رسانده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله