دیوید وارنر “مسترپلان محمد سراج” را فاش کرد که پیروزی 7 ویکت DC را بر RCB فعال کرد

دیوید وارنر در مراسم معرفی پس از بازی© BCCI/Sportzpics

ضربات دهلی کپیتالز در نهایت به عنوان یک واحد تبدیل شد زیرا مردان دیوید وارنر در روز شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به پیروزی 7 ویکت دست یافتند. معمولاً در این فصل اتفاق نمی افتد که واحد ضربه زنی DC آتش ​​نفس می کشد، اما در بازی مقابل RCB تیم واقعاً تمام تفنگ ها را به آتش کشید. دهلی به رهبری فیل سالت، هدف 182 دوش را تنها در 16.4 اور تعقیب کرد. پس از پایان مسابقه، کاپیتان وارنر “مسترپلان محمد سراج” را که این تیم برای قرار دادن رویال چلنجرز در عقب‌نشینی ایجاد کرده بود، فاش کرد.

وارنر یک توپ 14 توپ 22 را به ثمر رساند در حالی که سالت با 45 توپ عالی 87 در جدول پیشتاز بود. میچل مارش و ریلی روسوو نیز نمایش های مفیدی با خفاش ارائه دادند زیرا دهلی یک برد آسان را تضمین کرد.

وارنر پس از پایان بازی در مورد نتیجه بازی گفت: “شگفت انگیز است. من فکر می کردم که امتیاز یکسان است، توپ در حال لغزش است. اما راهی که ما به رهبری فیل سالت به بیرون آمدیم راه را هموار کرد. قصد ما این بود که در مقابل سراج قرار بگیریم، او به خوبی بولینگ می‌کرده و ویکت‌ها را زود می‌گرفت.

وارنر همچنین از ایشانت شارما، بازیکن کهنه‌کار هندی به‌خاطر نحوه رهبری واحد بولینگ پیس تمجید کرد. “با تشکر از نحوه بولینگ بولرها، آنریچ آنجا نیست، اما ایشانت با خلیل رهبری گروه را بر عهده دارد. و کولدیپ و آکسار نیز فوق العاده بوده اند. همه چیز در مورد شتاب است، ما در حال یافتن تعادل مناسب در زمان مناسب هستیم. اکنون. ما به چنای می رویم و سعی می کنیم در آنجا اجرا داشته باشیم، می دانم که سخت خواهد بود.

دهلی کاپیتالز با این برد یک مقام در جدول امتیازی کسب کرد و از دهم به نهم رسید. اما، تا آنجایی که به مرحله پلی آف مربوط می شود، این معادله هنوز بسیار کج است، اگرچه غیرممکن نیست.

موضوعات ذکر شده در این مقاله