دیوید وارنر توضیح می دهد که چرا او Axar Patel را در مقابل Sunrisers حیدرآباد عقب نگه داشته است

دهلی کپیتالز تیمی است که در تلاش است تا بردهای خود را در جدول قرار دهد. پس از متحمل شدن یک شکست دیگر در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، به دست سان رایزرز حیدرآباد، سوالاتی در مورد تصمیم کاپیتان دیوید وارنر برای عقب نگه داشتن آکسار پاتل تا پایان مطرح شد. آکسار که در حال حاضر یکی از خوش فرم ترین بازیکنان دهلی است، زمانی که معادله برای میزبان بسیار کج بود، در رده هفتم قرار گرفت. در پایان مسابقه، وارنر تصمیم خود را مبنی بر عدم ارتقاء آکسار در رتبه بالاتر توضیح داد.

سان‌رایزرز حیدرآباد پس از سه باخت متوالی، با شکست دهلی کپیتالز در مسابقه 40 IPL 2023 در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی، به یک برد بسیار مورد نیاز دست یافت. آبیشک شارما برای SRH با عملکرد همه جانبه 67 توپ از 36 توپ و 1/26 برای کمک به حیدرآباد برنده با 9 ران بازی کرد.

زمانی که دهلی کپیتالز به 58 توپ از 26 توپ نیاز داشت، آکسار پاتل در موقعیت شماره 7 قرار گرفت. این بازیکن همه کاره هندی تمام تلاشش را کرد، اما کار برای او خیلی سنگین بود، زیرا سایر ضربات توپ های زیادی را هدر دادند.

او در تماس خوبی است، اما برای ما، ما شروع خوبی داشتیم. با او در قسمت عقب، ما می‌دانستیم که چرخش اسپینرها به سمت چپ دست‌ها حیاتی خواهد بود. ما فقط خودم و آکسار را داشتیم (در بین ضربات چپ دست). نگه داشتن آکسار برای بک اند، ممکن است سخت باشد، اما چالش هایی وجود دارد که وقتی در آن لحظه هستیم، پیش روی ما قرار می گیرد. شاید بتوانیم کمی زودتر به فرستادن او فکر کنیم.”

“ما کمی با توپ دور بودیم، اما فکر می‌کنم میچ مارش فوق‌العاده بازی کرد. او بهترین توپ‌باز ما بود. رسیدن به 9 ران کوتاه ناامیدکننده است. فکر نمی‌کنم سرعت زمین خیلی کاهش پیدا کند، آنها سرعت گرفتند. وارنر افزود: وقتی ویکت‌ها را در وسط از دست می‌دهید، می‌تواند بسیار دشوار باشد.

برای برنده شدن در بازی، وارنر اضافه کرد که پایتخت دهلی باید در وسط ترکیب با زدن حداقل دو ضربه به 80 ران یا بیشتر “شتاب” ایجاد کند. این استرالیایی اضافه کرد که بازیکنان ارشد باید پاسخگو باشند زیرا DC “در رنج” هستند و به کمک نیاز دارند.

ما فقط باید از وسط با چوب شتاب ایجاد کنیم. ما به یک یا دو بازیکن نیاز داریم تا امتیازهای 80 بیشتر را به دست بیاورند و بازی‌ها را برای ما برنده شوند. ما تعداد زیادی ویکت در وسط از دست داده‌ایم و اینجاست که ما در رنج هستیم. وارنر گفت: بازیکنان بزرگ ما باید مسئولیت را بر عهده بگیرند. یکی از ما باید یک مجموع بزرگ به دست بیاورد و سپس از آنجا به خودش رسیدگی کند.”

در نتیجه دهلی کپیتالز همچنان در انتهای جدول امتیازی 10 تیمی IPL 2023 باقی می ماند. تنها 6 بازی لیگ باقی مانده تا دهلی برای بازی در این فصل، فرنچایز باید تقریباً در همه آنها پیروز شود تا در شکار پلی آف باقی بماند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله