دیوید وارنر به عنوان تیم ملی استرالیا برای فینال WTC، اولین دو آزمایش خاکستر بازگشت

دیوید وارنر تحت فشار روز چهارشنبه از تبر در امان ماند و در ترکیب استرالیا برای دو اولین آزمایش خاکستر و فینال مسابقات جهانی تست قرار گرفت، در حالی که میچل مارش، بازیکن همه جانبه، فراخوانی به دست آورد. وارنر کهنه کار در حال مبارزه برای نجات حرفه خود پس از دویدن با خفاش است که این سوال را ایجاد کرده بود که آیا زمان او تمام شده است یا خیر. اما این بازیکن 36 ساله به عنوان بخشی از یک تیم 17 نفره راهی انگلیس خواهد شد که جاش اینگلیس را به عنوان پوشش دروازه بان الکس کری و مارکوس هریس و متیو رنشاو به عنوان مهاجمان پشتیبان در آن حضور دارند.

جایی برای batsman Peter Handscomb، که در تور آزمایشی اخیر هند حضور داشت و در حال حاضر در حال بازی کریکت کانتی در انگلستان است، وجود نداشت.

اسپینرهای اشتون آگار، میچل سوپسون و مت کوهنمان، که به هند نیز رفتند، به طور مشابه نادیده گرفته شدند و تاد مورفی به عنوان دومین اسپینر به ناتان لیون اشاره کرد.

مارش که مدت‌ها با مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، در صورت آسیب دیدگی به عنوان جایگزین احتمالی برای کامرون گرین بازمی‌گردد.

جورج بیلی، رئیس منتخبان، گفت: “بریتانیا ماموریت بسیار متفاوتی با آخرین تور ما در هند است و برخی از تغییرات بر اساس شرایطی است که ما پیش بینی می کنیم.”

مارکوس، جاش و میچ به تیم باز می گردند و عمق و انعطاف پذیری ارزشمندی را در مجموعه مهارت های مربوطه خود ارائه می دهند.”

استرالیا در فینال مسابقات قهرمانی جهان از 7 ژوئن در The Oval به مصاف هند می رود و سپس پنج آزمون خاکستر در Edgbaston، Lord’s، Headingley، Old Trafford و The Oval برگزار می شود.

بیلی گفت که انتخاب کنندگان ترکیب تیم را پس از سه بازی اول ارزیابی خواهند کرد.

او گفت: «با توجه به چرخش کوتاه بین فینال WTC و اولین آزمون خاکستر، همراه با طول تور، ما ارزشی در بازدید مجدد از تیم پس از دومین آزمایش خاکستر داریم.»

ترکیب استرالیا: پت کامینز (بازیگر)، اسکات بولند، الکس کری، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هزلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیون، میچل مارش، تاد مورفی، متیو رنشو، استیو اسمیت ، میچل استارک، دیوید وارنر

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله