“دیوانه وار خودخواه می شد اما…”: ویرات کوهلی فردی را که او را در مرحله پایین بلند کرد فاش می کند

Virat Kohli در IPL 2023 در فرم بسیار خوبی قرار دارد.© BCCI/IPL

ویرات کوهلی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عالی عمل کرده است. او سه نیم قرن است که گلزنی کرده است و در بین دونده های برتر لیگ قرار دارد. این فرم امتداد عملکرد کوهلی برای تیم هند در چند وقت اخیر است. کوهلی از زمان جام ملت های آسیا 2022، جایی که اولین تنش T20I را به ثمر رساند، بسیار ثابت قدم بوده است. او اکنون از نظر تعداد قرون بین المللی پس از ساچین تندولکار بزرگ دوم است. با این حال، یک دوره طولانی قبل از جام ملت‌های آسیا وجود داشت، جایی که یک قرن خشکسالی باعث شد چندین کارشناس به این نکته اشاره کنند که همه چیز با کوهلی خوب نیست. کاپیتان سابق هند حتی یک استراحت کوتاه از بازی انجام داد.

او اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرد.

“وقتی از فضایی مثل این برمی‌گردی. فوراً می‌توان گفت: “آه، همه چیز خیلی خوب است و خوب است”. ویرات کهلی در گفت‌وگو با سابق گفت: او سال‌ها آنجا بوده است. او می‌داند که برای کنترل فشار عمومی چه چیزی لازم است. بنابراین، صحبت‌های او با من همیشه بی‌ارزش بوده است. او حقیقت را ساده به من می‌گوید.” رابین اوتاپا ستاره CSK در سینما جیو.

“هیچ مولیکودلینگ وجود ندارد. چون هیچ کس دیگری (واقعی) نیست. همیشه لایه های زیادی وجود دارد. او مثل این است که مسئولیت من این است که حقیقت را به شما بگویم. بنابراین، نحوه صحبت او در آن مرحله چیزی بود که من را در این مرحله نگه داشت. چک کنید اگر تنها برای فهمیدن این موضوع تنها می‌شدم، دیوانه‌ی خودخواه می‌شدم، بداخلاق‌تر، حتی بداخلاق‌تر می‌شدم، اما او همچنان مرا به سطحی پایین می‌آورد که دو نفر باید در یک نقطه باشند. سطح، عادی بودن، با هم رشد کردن، بعد وقتی بچه دار شدی، چیزی که در حین بچه دار شدن یاد میگیری حضور داشتن است. و من هیچ وقت حاضر نبودم. او (وامیکا) در لحظه همه کارها را انجام می دهد و به نظر خوشحال است. در یک هویج.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله