“دکتر گفت من به نحوی از قطع عضو جلوگیری کردم”: LSG Pacer محسن خان

بازیکن لاکنو سوپر جاینتز پس از تلاش برنده خود در برابر هندی های بمبئی در IPL فاش کرد که محسن خان ضربان ساز دست چپ پس از نزدیک شدن به پزشک، از قطع شدن احتمالی دست بولینگ خود جلوگیری کرد. محسن که وظیفه دفاع از 11 ران در فینال مقابل تیم دیوید و کامرون گرین غارتگر را برعهده داشت، تنها 5 ران را به تیمش واگذار کرد تا به تیمش کمک کند تا سه شنبه شب در بازی پیروز شود و یک سانتی متر به صعود به پلی آف نزدیک تر شود.

این امر پس از آن که سال گذشته سرعت‌باز تحت عمل جراحی برای برداشتن لخته‌های خون در شانه بولینگ خود قرار گرفت. آسیب دیدگی شانه در دست بولینگ او را در اکثر فصل 2023 IPL از ترکیب LSG خارج کرد.

محسن در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با یادآوری زمان مبارزه اش گفت: «زمان بسیار سختی بود و من در مقطعی امیدم به بازی کریکت را از دست داده بودم، زیرا حتی نمی توانستم دستم را بلند کنم، بولینگ را فراموش کنم. جراحت

“من نتوانستم آن را (دستم) را صاف کنم، فیزیومیوم در کنارم کار می کرد. این مربوط به پزشکی بود، کاملا ترسناک بود، همانطور که دکتر گفته بود اگر یک ماه دیگر دیر می آمدم باید دستم را قطع می کردند. ” او اضافه کرد.

این بازیکن 24 ساله اهل اوتار پرادش سال گذشته فصل پر شوری را پشت سر گذاشت اما به دلیل مصدومیت، کل فصل داخلی و بیشتر مسابقات IPL را امسال از دست داد.

او تنها در دومین بازی خود در این فصل IPL بازی می کرد.

“در مورد مصدومیتم ابتدا می‌خواهم بگویم که هیچ بازیکن کریکت نباید به این وضعیت مبتلا شود. خیلی عجیب بود، شریانم مسدود شده بود، اعصابم مسدود شده بود.

“اما انجمن من (انجمن کریکت اوتار پرادش) آقای راجیو شوکلا، آقای سانجیف (گوئنکا) از LSG، خانواده‌ام کمک زیادی به من کردند. آنها تمام تلاش خود را کردند، اما هنوز هم قبل و بعد از عمل جراحی در تلاش بودم.” او در مورد برنامه خود در فینال صحبت کرد و گفت که به دنبال اجرای کاری است که در تمرینات انجام داده است.

محسن گفت: “بدیهی است که هنگام بولینگ اور آخر فشار وجود دارد، اما من با کاپیتان صحبت می کردم که به دنبال اجرای کاری هستم که در طول تمرین انجام می دادم. بنابراین من آن را دنبال کردم و از خودم حمایت کردم.”

“فکر نمی کردم که باید از 11 ران دفاع کنم یا از 10 ران، هدف من این بود که فقط 6 توپ خوب را به دست بیاورم، و خوشبختانه کارم درست شد. من به توانایی خود اعتماد داشتم، صرف نظر از اینکه برای چه کسی بازی می کردم، و توپ نیز کمی معکوس می‌شد.” پس از اینکه او در اکثر فصل کنار گذاشته شد، فرنچایز ساوراشترا و دریانورد بازوی چپ هند، Jaydev Unadkat را به عنوان جایگزین در حراج IPL در دسامبر گذشته انتخاب کرد، اما آنها محسن را در تیم نگه داشتند.

او با نگاهی به آینده گفت: “سعی خواهم کرد که خودم را آماده نگه دارم و تا جایی که ممکن است بازی کنم. من در کنار تیم بودم و تمرینات توانبخشی و تمریناتم را انجام می دادم.

همانطور که می دانید پدرم دیروز (دوشنبه) فقط به دلیل سکته مغزی مرخص شد. از تماشای بازی من بسیار خوشحال شدم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله