دوم T20I: محمد کایف احساس می کند تیم کریکت هند “راویندرا جادجا” “کم کم” را از دست خواهد داد

هند و استرالیا: محمد کایف احساس می کند بازدیدکنندگان از دست می روند

هند و استرالیا: راویندرا جیدجا در اولین T20I به مرز سقوط می کند.© خبرگزاری فرانسه


محمد كایف ، مربی سابق كریكتور هند و دستیار مربیان دهلی ، احساس می كند كه راویندرا جیدجا “به شدت دست كم گرفته” است و تیم هند پس از اینكه روز جمعه دو مسابقه باقیمانده T20I را اداره كرد ، بازی را از دست خواهد داد. کایف احساس می کند جادجا ، که تعادل مورد نیاز تیم را فراهم می کند ، اهمیت خود را در مسابقات محدود کننده بازی ثابت کرده است و تیم هند در بازی های آینده همه جانبه را از دست خواهد داد. “برای دو بازی متوالی ، راویندرا جادجا نشان داد که چرا او در کریکت توپ سفید از نظر هند بسیار ارزشمند است ، زیرا تعادل مورد نیاز را فراهم می کند. حتی پس از 11 سال او همچنان بسیار کم ارزش است و شایسته احترام بسیار بیشتری نسبت به او است. احساس کنید هند به شدت دلش برای او تنگ خواهد شد. “

اخبار

پس از اینکه شاهد یک شروع آهسته بودیم ، در پایان این کامادو Jadeja بود که برای هند مفید بود. از 34 دوی که در دو اوور گذشته انجام شد ، 33 بولینگ در حالی که در دو بولینگ استرالیا پاره شد ، همه کاره را انجام داد.

Jadeja یک ضربه دیدنی دیدنی را به نمایش گذاشت تا هند را به نفع قدرت 161/7 قابل دفاع کند اما در پایان بازی با ضربه سر کلاه ایمنی مواجه شد و تیم پزشکی BCCI تصمیم گرفت بازیکن را ارزیابی کند قبل از اینکه به او اجازه دهد که مراحل را ادامه دهد.

تبلیغ شده

اسپینر یوزوندرا چاهال در دومین بازه افتتاحیه T20I به عنوان جانشین ضربه مغزی برای Jadeja وارد میدان شد. سرانجام همه کاره از حضور در سری T20I محروم شد و شاردول تاکور به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

هند شروع پیروزی در سری سه مسابقه T20I را تجربه کرد زیرا آنها جمعه در 11 T20I در اولین مسابقه T20I استرالیا را شکست دادند. دومین T20I بین دو تیم روز یکشنبه در Cricket Ground سیدنی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله