دولت انگلیس بسته 300 میلیون پوندی را برای نجات 11 ورزش سخت توسط Coronavirus اعلام کرد


دولت انگلیس روز پنجشنبه فاش کرد که آنها یک بسته نجات 300 میلیون پوندی (396 میلیون دلاری) به 11 ورزش آسیب دیده از بیماری همه گیر ویروس کرونا می دهند. ورزش در انگلیس به دلیل عدم حضور هواداران در استادیوم ها به دلیل ویروس ، از نظر اقتصادی آسیب دیده است. وزارت دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش گفت که حمایت مالی عمدتا به صورت وام خواهد بود.

اخبار

اتحادیه راگبی بیشترین مبلغ را دریافت خواهد کرد و 135 میلیون پوند برای این ورزش مشخص شده است.

از این میزان 44 میلیون پوند به اتحادیه فوتبال راگبی انگلیس ، 59 میلیون پوند به باشگاه های راگبی لیگ برتر ، 9 میلیون پوند به باشگاه های حاضر در مسابقات قهرمانی و 23 میلیون پوند به باشگاه های زیر چمپیونشیپ اختصاص می یابد.

رئیس اجرایی RFU بیل سوئینی در پاسخ گفت: “RFU بسیار مطمئن است که دولت شرایط دشوار و چالش های منحصر به فردی را که کل خانواده اتحادیه راگبی با آن روبرو است را تشخیص می دهد و ما از این حمایت و توجه لازم علاوه بر حمایت اولیه سپاسگزاریم. برنامه هایی که ارائه شده است.

“این نقش مهمی را که ورزش در سلامت ملت بازی می کند ، تشخیص می دهد و داوطلبان راگبی و امکانات در کل کشور نقش مهمی در اتحاد مجدد جوامع خواهند داشت.”

در همین حال مسابقه اسب دوانی 40 میلیون پوند برای حمایت از مسابقات اتومبیلرانی که قادر به استقبال بازدید کنندگان نیستند ، دریافت خواهد کرد

لیگ ملی فوتبال برای پوشش بازه زمانی ژانویه تا پایان مارس 11 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

مراحل سه تا شش هرم 14 میلیون پوند دریافت می کند ، در حالی که لیگ برتر و قهرمانی زنان 3 میلیون پوند اهدا شده است.

لیگ فوتبال راگبی با مبلغ 12 میلیون پوند دیگر سود خواهد برد و 16 میلیون پوند اعلام شده برای محافظت از آینده لیگ راگبی را پشت سر می گذارد.

صاحبان و مجریان مدارهای اصلی ورزش های ورزشی 6 میلیون پوند ، انجمن تنیس چمن 5 میلیون پوند و انگلیس نت بال 2 میلیون پوند دریافت می کنند.

ضرر بسکتبال ، هاکی روی یخ ، بدمینتون و مسابقه های تازی در مجموع 11 میلیون پوند پوشش داده شده است.

این بسته ، علی رغم مشکلات مالی مستند باشگاه های لیگ فوتبال ، فوتبال حرفه ای مردان را پوشش نمی دهد.

این به این دلیل است که دولت انتظار دارد لیگ برتر پشتیبانی مالی کند.

مذاکرات در مورد بسته نجات از پرواز برتر برای حمایت از 72 باشگاه در سه بخش زیر ادامه دارد.

کریکت در اعلامیه روز پنجشنبه لحاظ نشده است.

این قابل درک است که به این دلیل “بسته بقای زمستان” بر ورزشهایی متمرکز شده است که باید در حال حاضر از تماشاگران استقبال کنند.

تبلیغ شده

وزیر ورزش ، نایجل هادلستون گفت: “طی چند هفته گذشته ما به طور خستگی ناپذیری با هیئت های حاکم بر ورزش و باشگاه های سراسر کشور کار کردیم تا به طور کامل ارزیابی کنیم که چه پشتیبانی لازم است ، در نتیجه تصمیم به تعویق انداختن بازگشت هواداران.

“ما می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق ورزش ها – بسیاری از آنها با حاشیه های مالی فاحش کار می کنند – کاهش جدی هزینه ها را انجام داده اند ، مانند قفل کردن زمین ها ، استفاده از طرح هزینه برای بسیاری از کارمندان و متوقف کردن پرداخت های اضافی.”

مباحث ذکر شده در این مقاله