دوربین مداربسته فول HD

 

دوربین مداربسته فول HD

دوربین مداربسته HD
امروزه و در عصر حاضر، نیاز به افزایش امنیت در جامعه روز به روز بیشتر شده و اهمیت آن به مراتب بالاتر رفته است. نصب دوربین‌های مدار بسته یکی از راه‌های تامین این امنیت است. از این رو برای حفظ امنیت و جلوگیری از تخلفات و ضرر‌های مالی نیاز به یک دوربین مناسب افزایش پیدا می‌کند. در ادامه به معرفی دوربین مداربسته فول HD از شرکت پرند سیستم می‌پردازیم.

دوربین مدار بسته چیست؟

دوربین‌های مدار بسته، دسته‌ای از دوربین‌ها می‌باشد که معمولا برای نظارت بیشتر بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسته به شرایط محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی دارند. انواع دوربین‌های مدار بسته فول HD را می‌توان به 3 دسته تقسیم کرد.

1)    آنالوگ

2)    دوربین‌های دیجیتال

3)    دوربین‌های تحت شبکه

دوربین‌های مدار بسته فول HD از نوع دسته سوم یا دوربین‌های تحت شبکه می‌باشد که در ادامه با این دوربین بیشتر آشنا می‌شویم.

دوربین مدار بسته فول HD

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دوربین‌های مدار بسته، دوربین‌های فول HD دایناتک مدل DTAH/B1212F-EC، نیز به بازار آمدند. این دوربین‌ها با داشتن یک لنز مناسب می‌توانند تصویرهایی با کیفیت بسیار عالی را ضبط کنند.

·        طراحی زیبا دوربین های مدار بسته فول HD

این دوربین یک دوربین مدار بسته از نوع بالت می‌باشد که جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده نرم است. این جنس از نوع ABS می‌باشد که باعث شده تا قیمت تمام شده این محصول نسبت به همین مدل از  دوربین‌ها که از جنس فلز هستند، پایین‌تر باشد.

ترکیب رنگ بدنه که به صورت سفید و با صفحه مخفی پروژکتورهای دید در شب، و همچنین قوس بدن، این محصول را تبدیل به بهترین و موفق‌ترین مدل از تولیدات شرکت پرند کرده است.

·        ویژگی‌ های کلی دوربین مدار بسته فول HD

دارای لنز متحرک و زوم اتومات

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به راحتی بزرگنمایی تصاویر را تغییر بدهید. این تغییر می‌تواند به صورت خودکار تا ۱۰ برابر اجسام و تصاویر را بزرگ‌تر نشان دهند. لنز این محصول بر خلاف دیگر محصولات از نوع لنز 3 مگاپیکسلی است. رزولوشن این دوربین  1080 می‌باشد که باعث شده تا کیفیت تصاویر خیلی بهتر شود.

·        قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و کاربردی است که در این مدل از دوربین‌های مدار بسته وجود دارد. این ویژگی باعث شده تا شما بتوانید دوربین‌های مدار بسته فول HD را در مکان‌هایی که بدون نور است نصب کرده تا از تصاویر فیلم برداری کند.

·        کیفیت تصویر فول HD

دوربین‌های مدار بسته فول HD به علت داشتن لنز قوی و رزولوشن مناسب تصاویری با کیفیت بسیار عالی را فیلم برداری و ضبط کند. رزولوشن این محصول 1920*1080پیکسل می‌باشد. شما با استفاده از این دو ویژگی می‌توانید تصاویری با وضوح عالی و کیفیت مناسب را دریافت کنید.

·        دارای 72عدد چراغ مادون قرمز

وجود چراغ‌های ال ای دی در این کار باعث شده کیفیت و روشنایی تصویر را افزایش دهید و شما با خیالی آسوده بتوانید تصاویر را در شب یا روز ضبط کنید.

پشتیبانی از AHD به دوربین‌های مدار بسته به آنالوگ با رزولوشن بالا AHD گفته می‌شود. این دوربین‌های از سیستم رزولوشن AHD پشتیبانی می‌کند.

تفاوت دوربین‌های مدار بسته HD با فول HD

 

تفاوت دوربین_های مدار بسته HD با فول HD

·        کیفیت تصاویر

کیفیت تصاویر در رزولوشن 1080 نسبت به 720 به مراتب خیلی بهتر است در نتیجه شما می‌توانید عکس‌ها را با کیفیت بالاتر و بهتری ببینید.

·        فضای ذخیره ‌سازی و پهنای باند

در سیستم‌های مدار بسته هر چه کیفیت تصاویر بالاتر باشد به مراتب فضای ذخیره‌سازی نیز افزایش می‌یابد. از طرف دیگر هر چه قدر کیفیت عکس بالاتر باشد، برای انتقال عکس‌ها نیاز به پهنای بیشتری است.

در نتیجه دوربین‌های مدار بسته فول HD با رزولوشن 1080 نیازمند فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری هستند.

·        قیمت

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در بین این دو دوربین هزینه نهایی برای خرید آن‌ها می‌باشد. همانطور که در بالا گفتیم جنس بدنه دوربین‌های مدار بسته فول HD، که باعث می‌شود قیمت نهایی آن‌ها از دوربین‌های مدار بسته HDبالاتر شود. به همین خاطر احتمال فروخت و خرید این دوربین در بازار پایین تر است. اما باید دقت داشت که با توجه به بالا بودن قیمت دوربین‌های مدار بسته فول HD کیفیت آن‌ها نیز به نسبت بهتر و با کیفت‌تر از دوربین‌های مدار بسته HD هستند. 

مکان های مناسب برای نصب دوربین مدار بسته فول HD

دوربین‌های مدار بسته را می‌توانید در مکان‌های داخلی یا باز نصب کرده و ازآن‌ها استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید این دوربین‌ها را در مکان‌هایی که نور کم یا بدون نور هستند نیز نصب کنید. این دوربین‌ها را می‌توانید در مکان‌هایی که از نظر امنیتی برای شما مهم اسن نصب کنید و استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال  یک دوربین مداربسته فول Hd برای مکان‌هایی که از نظر امنیتی برای شما مهم هستند، میگردید، پیشنهاد ما دوربین مدار بسته دایناتک از شرکت پرند سیستم می‌باشد. این دوربین یکی از جدیدترین دوربین‌های مدار بسته تولیدی این شرکت می‌باشد که دارای ویژگی‌های مناسب، کیفیت مطلب و قیمت مناسب هستند .

 

منبع: پرند سیستم