دواین براوو توضیح می‌دهد که چرا MS Dhoni خود را به ترتیب ضربتی تبلیغ نمی‌کند

عکس فایل MS Dhoni و Dwayne Bravo© BCCI/Sportzpics

MS Dhoni در شانزدهمین فصل خود در لیگ برتر هند (IPL) به نظر می رسد که هنوز تمام نشده است. خفاش دروازه‌بان نه تنها چنای سوپر کینگ (CSK) را به طرز درخشانی رهبری کرده است، بلکه با خفاش صحنه‌های کوتاهی ایجاد کرده است که حس نوستالژی را در طرفداران ایجاد می‌کند. اگرچه فیلم‌های کوتاه Dhoni مسحورکننده بوده‌اند، بسیاری از طرفداران و کارشناسان تعجب می‌کنند که «تالا» در این فصل خود را در رتبه‌بندی ضربتی برای CSK تبلیغ کند. دواین براوو، که سال ها با Dhoni در تیم سوپر کینگز بازی کرده است، این موضوع را روشن کرد و توضیح داد که چرا کاپیتان خود را تبلیغ نمی کند.

“این موقعیتی است که او باید بکوبد. همه بالاتر از او ضربه می زنند و او این مسئولیت و مالکیت را بر عهده خود می گیرد تا نظم را پایین بیاورد زیرا امثال Jadeja، Rayudu و Dube، او می خواهد به این افراد به تعداد بیشتری بدهد. براوو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود.

چنای با 5 برد در 7 مسابقه در صدر جدول رده بندی IPL 2023 قرار دارد. از سوی دیگر راجستان با 4 پیروزی در 7 بازی در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد. براوو به روحیه در رختکن CSK و توانایی تیم برای حفظ شتاب مطمئن است.

روحیه CSK بسیار بالاست و این ربطی به نتایج ندارد.

اما همیشه وقتی خوب کار می کنیم بهتر است. تا اینجای کار، فصل را مثبت شروع کرده ایم و فقط باید شتاب را حفظ کنیم و در بازی های کریکت پیروز شویم. بازی فردا مقابل RR بازی بسیار سختی خواهد بود. ،” او گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله