دهلی کپیتالز یازدهم مقابل گجرات تایتان، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا دیوید وارنر و شرکت تغییری ایجاد خواهند کرد؟

IPL 2023: DC در درگیری بعدی خود با GT روبرو می شود© BCCI

دهلی کپیتالز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت. پس از شکست در 6 بازی از 8 بازی اول خود، این یک بازی ضروری برای پایتخت خواهد بود. آنها در بازی قبلی خود مقابل سانرایزرز حیدرآباد با 9 دوش شکست مواجه شدند. فیل سالت و میچل مارش پتانسیل واقعی خود را در برابر SRH نشان دادند و ضربه های خوبی تولید کردند. انتظار می رود DC با همان Playing XI خود پیش برود.

ناکامی مفتضحانه پریتوی شاو و سرفراز خان کمک قابل توجهی به دردسرهای پایتخت دهلی در این فصل کرده است زیرا آنها با شش باخت از هشت بازی خود را در یک وضعیت انجام بده یا بمیرند.

دهلی به دلیل از دست دادن تعداد زیادی ویکت در اوورهای میانی مقصر بوده است و آنها باید در ادامه به این موضوع رسیدگی کنند. حفظ فرم آکسار پاتل برای اورهای مرگ قابل درک است، اما با توجه به دویدن رویایی او با خفاش در 12 ماه گذشته در کریکت بین‌المللی، وارنر می‌تواند او را به رتبه پنج برساند.

پریام گارگ که به عنوان بازیکن جایگزین وارد فصل می شود، فرصت بسیار مورد نیاز را به دست آورده است و اگر نتواند آن را به حساب بیاورد فقط خودش را مقصر می داند. کهنه سرباز مانیش پاندی نیز می تواند در شماره چهار بهتر عمل کند.

بولرهای هندی در کنار تیم، به بدی ضربه‌زنان عمل نمی‌کنند، اما موکش کومار قطعاً می‌تواند نرخ اقتصادی خود را بهبود بخشد، زیرا در هفت بازی نزدیک به 11 ران در هر اوور دریافت کرده است.

XI پیش بینی شده DC در برابر GT: دیوید وارنر (C)، فیل سالت (WK)، میچل مارش، مانیش پاندی، سرفراز خان، لالیت یاداو، آکسار پاتل، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، ایشان شارما، موکش کومار.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله