دنی اینگ با صعود ساوتهمپتون به رده پنجم لیگ برتر ، پنالتی جنجالی VAR را به ثمر رساند


دنی اینگ از مصدومیت برگشت و از روی نقطه پنالتی یک برنده جنجالی را به ثمر رساند زیرا ساوتهمپتون از عقب عقب افتاد تا برایتون را 2-1 شکست دهد و در رده پنجم لیگ برتر صعود کند. برایتون بعد از اینکه جیمز وارد پروس توپ رو در منطقه کنترل کرد ، دروازه بان الکس مک کارتی رو به اشتباه ارسال کرد و پاسکال گروس از دروازه به گل رسید. مردان رالف هازنهوتل دقیقاً قبل از نیمه وقت گل تساوی را پیدا كردند ، در حالی كه یان وسترگارد با ضربه سر توپ را از گوشه وارد-پروس تولید كرد. در ادامه و با گذشت 9 دقیقه ، بازیکنان تیم برایتون ادعا کردند که این خطا در خارج از منطقه انجام شد ، ساوتهمپتون یک ضربه ایستگاهی دریافت کرد و اینگز جایگزین شد.

اخبار

Hasenhuttl از اینکه تیمش موفق به کسب یک پیروزی شد در حالی که در بهترین حالت نبود بسیار خوشحال شد.

وی گفت: “من اولین پنالتی را ندیدم.” “برای مورد دوم ، به همین دلیل است که ما VAR داریم ، به خصوص وقتی که درمورد تصمیم گیری در مورد وجود یا عدم وجود آن باشد ، بنابراین شما به این نیاز دارید.

“من فکر می کنم داخل محوطه جریمه کاملاً واضح بود. پنالتی گرفتن علیه شما خوب نیست اما تصمیم گیری در این باره نسبتاً واضح بود.”

برایتون مسابقه را در حضور 2000 هوادار روشن آغاز کرد – پس از نه ماه پس از کاهش محدودیت های ویروس کرونا ، برای اولین بار در ورزشگاه بازگشت.

آنها در دقیقه 26 با داور دیوید كوته داور به سمت دروازه برخورد كردند كه سانتری دانی ولبك به بازوهای برجسته وارد-پروس برخورد كرد و گروس تبدیل به گل كرد.

برایتون در هر فرصتی به دنبال جلو بود در حالی که ساوتهمپتون برای ادامه کار تلاش می کرد اما مقدسین درست قبل از تعطیلات در یک سطح قرار داشتند.

وارد پروس به ركورد چشمگیر خود در ضربات ایستگاهی ادامه داد و توپ را از كرنر عبور داد تا وسترگارد با قدرت از Mat Ryan عبور كند.

اینگس که 5 هفته از میادین دور بود ، با شروع نیمه دوم به زمین آمد.

در فاصله 13 دقیقه مانده به پایان بازی ، کایل واکر-پیترز توسط سولی مارچ به زمین آمد. داور ابتدا یک ضربه ایستگاهی داد تا قبل از مداخله طولانی VAR تصمیم به پنالتی تغییر کند.

اینگس هیچ اشتباهی نکرد و تیمش پیروزی را صعود کرد و این صعود را به صعود ساوتهمپتون به 20 امتیاز رساند ، یک عقب از لستر رده چهارم. برایتون با 10 امتیاز شانزدهم است.

گراهام پاتر ، رئیس ناامید برایتون گفت که به نظر می رسد اولین چالش در خارج از محوطه رخ داده است.

تبلیغ شده

وی به اسکای اسپورت گفت: “من نمی دانم که ثانیه ای وجود داشت اما این همان چیزی است که داور فکر می کرد.”

“من فکر کردم که این یک بازی کاملاً یکنواخت است ، بنابراین از نتیجه ناامید شده ام. اگر واقعی باشد و تخلف در آن باشد و آنها ثابت کرده باشند که این مسئله وجود دارد ، پس این Qit برای آن وجود دارد و این همان چیزی است که شما باید بپذیرید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله