در میان Bromance Chatter، ویدیوی قدیمی از MS Dhoni، Hardik Pandya Racing Resurfaces

در میان Bromance Chatter، ویدیوی قدیمی از MS Dhoni، Hardik Pandya Racing Resurfaces

در این ویدئو، MS Dhoni و Hardik Pandya در حال مسابقه با یکدیگر دیده می شوند.© توییتر

هاردیک پاندیا در اوایل این هفته در حالی که گجرات تایتانز در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف چنای سوپر کینگز رفت، هاردیک پا به پای بت خود ام اس دونی رفت. با این حال، هاردیک نتوانست از بت خود به عنوان دونی بهتر شود. CSK را به پنجمین عنوان IPL خود رساند. پس از شکست، هاردیک گفت که به تیمش افتخار می کند و اگر مجبور شد عنوان قهرمانی را به کسی واگذار کند، ترجیح می دهد آن را به کاپیتان CSK، Dhoni، از دست بدهد. او گفت که سرنوشت این بود که Dhoni این عنوان را کسب کند و اتفاقات خوبی برای افراد خوب رخ دهد و “او یکی از بهترین افرادی است که می شناسد.”

“من برای او (MS Dhoni) بسیار خوشحالم، سرنوشت این را نوشته بود. اگر من مجبور به باخت باشم، ترجیح می دهم به او ببازم. اتفاقات خوبی برای افراد خوب رخ می دهد و او یکی از بهترین افرادی است که می شناسم. هاردیک پاندیا در زمان ارائه پس از بازی گفت: خدا مهربان بود، خدا هم به من لطف داشت اما امروز شب او بود.

کمتر از یک هفته پس از فینال، ویدیویی قدیمی از دونی و هاردیک از دوران همراهی آنها با تیم هندی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این ویدئو که در نهایت توسط BCCI در 13 دسامبر 2017 به اشتراک گذاشته شد، روز پنجشنبه توسط یکی از کاربران توییتر بازنشر شد.

در این ویدئو، دونی و هاردیک در حال رقابت مسابقه ای با یکدیگر هستند.

قابل ذکر است که این ویدئو قبل از ODI بین هند و سریلانکا به اشتراک گذاشته شده است.

این مسابقه به خاطر 208 شکست ناپذیر روهیت شارما معروف است.

هند در مجموع 392/4 در پشت knokc روهیت ارسال کرد.

در پاسخ، سریلانکا به 251/8 محدود شد.

هند در این مسابقه 141 ران پیروز شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله