در مورد پیشنهاد MS Dhoni “از بازنشستگی برای فینال WTC خارج شود”، نظر واضح راوی شاستری

تصویر فایل کاپیتان سابق هند، ام اس ثونی© توییتر

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) اخیراً ترکیب تیم هند را برای فینال مسابقات جهانی تست برابر استرالیا که در هفته دوم ژوئن در انگلیس برگزار می شود، اعلام کرد. بازگشت آجینکیا رهانه در تالار آزمون بزرگترین خبر بود. سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند از ترکیب تیم راضی بود. با این حال، او یک سوال در مورد موقعیت دروازه بان داشت. شایان ذکر است که ویکت بان معمولی هند در کریکت تست، Rishabh Pant، پس از تصادف وحشتناک اتومبیلی که در دسامبر سال گذشته با او روبرو شد، از میدان خارج شده است. در غیاب پنجه جنوبی در طول مسابقات Border-Gavaskar Trophy در فوریه تا مارس، این بهارات بود که ویکت‌ها را برای هند نگه داشت در حالی که راهول به دنبال بازگشت ضعیفش در دو تست اول سری چهار مسابقه حذف شد.

گاواسکار در حین صحبت در کریکت استار اسپورت گفت: “اکنون سوال در یازده پایانی این است که چه کسی قرار است بازی کند؟ کی اس بهارات دروازه بان ویکت خواهد بود یا کی ال راهول. ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.” زنده.

سرمربی اسبق هند نیز اخیراً در یک وب سایت همین موضوع را مطرح کرده است. ما باید به دونی هم نگاه کنیم، اگر به ضربه‌گیرهای دروازه‌بان نگاه می‌کنیم. مجری اخبار از راوی شاستری به شوخی در ESPNCricinfo پرسید.

شاستری پاسخ داد: “اوه، بله. او با روشی که در پشت بیخ نگه داشته است، دروازه بانان جوان زیادی را در کشور نشان داده است، روشی که فقط برای کسی که کریکت درجه یک بازی نمی کند فقط برای بالا بردن توپ بازی می کند. “

شاستری در پاسخ به این سوال که آیا اگر از دونی خواسته شود به طور جدی از بازنشستگی خارج شود، گفت: “نه. وقتی ام اس تصمیم خود را بگیرد، تصمیم خود را می گیرد. برای ترک تست کریکت، جایی که می توانست به راحتی یک سال یا یک سال بازی کند. یک نیمه، اگر او از نظر آماری مانند کشور ما رانندگی می کرد، آن 100 مسابقه تست، جمعیت زیاد، مراسم خوب، ارائه زیبا، راه رفتن در میان جمعیت، خداحافظی با همه را دوست داشت … او نمی خواهد او مانند دستان بالاست، مرد جدیدی آنجاست، بگذارید باشد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله