در مورد نقش او در پیروزی IPL CSK، پاسخ خنده دار بن استوکس

بن استوکس با تیم CSK© BCCI

کاپیتان تیم انگلیس، بن استوکس، معتقد است که او در این فصل “نقش جان تری” را در پیروزی تیم IPL خود CSK بازی کرد. استوک به اسطوره چلسی “جان تری” اشاره کرد که در سال 2012 جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با لباس چلسی به تن کرد، علیرغم از دست دادن فینال مقابل بایرن مونیخ به دلیل محرومیت. استوکس در جریان تعهدات مطبوعاتی در لردز درباره نقش خود در پیروزی تیمش در IPL صحبت کرد. او گفت: “من کمی نقش جان تری را در برنده شدن IPL بازی کردم” استوکس با مبلغ 16.25 کرور INR به مجموعه CSK ملحق شد اما به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا تنها دو مسابقه انجام داد. استوکس آخرین بار در آوریل مقابل لاکنو سوپر جاینتز ظاهر شد.

او به بریتانیا برگشته بود و پیروزی الهام بخش تیمش مقابل گجرات تایتانز را در نوار هتل رویال گاردن در کنزینگتون با تلفن خود تماشا کرد.

تیم انگلیسی برای دیدار تکی مقابل ایرلند در هتل اقامت دارد. استوکس بولینگ خود را بین تست محدود کرده است زیرا معتقد است تعداد محدودی اور در حامل خود باقی مانده است.

“قبل از این که نگران این موضوع نباشم، می‌توانستم فقط کاسه و کاسه و کاسه بپزم و کاملاً تازه ظاهر شوم. اکنون احتمالاً نمی‌توانم این کار را انجام دهم، بنابراین بین بازی‌ها احتمالاً مهمترین بخش مدیریت است. هر چیزی درست باشد.” استوکس به نقل از ESPNCricinfo گفته است.

“نکته ای که در مورد من وجود دارد این است که نیازی به بولینگ زیادی ندارم تا بقیه بدنم به پایان برسد. من می توانم زمان زیادی را استراحت کنم و سپس به سرعت ورزش کنم. اگر این کار را انجام دهم یا انجام ندهم عذاب و ناراحتی نیست. در این بازی کاسه نزن.”

استوکس خاطرنشان کرد که مصدومیت و بازگشت از IPL به او فرصت داده تا روی اردوی تمرینی خود تمرکز کند. فکر می‌کنم ترجیح می‌دهم بازی می‌کردم، پس از آن به‌عنوان فرصتی برای تمرین به جای بازی و سپس تکمیل کردن خود در طول مسابقات دیدم.»

“وقتی وارد مسابقات می شوید مانند بازی، مسافرت، همه چیز است. بنابراین، من در واقع توانستم یک موقعیت ناامید کننده را به یک موقعیت مثبت تبدیل کنم، زیرا می توانستم روی توانایی تمرین کردن درست تمرکز کنم، چه اینطور باشد. چیزهای فنی با خفاش یا چیزهای تناسب اندام، چیزهایی در باشگاه و توانایی تمرکز روی چیزهای دیگر.” استوکس در ادامه افزود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله