در مورد خشکسالی عنوان طولانی مدت ICC هند، اظهار نظر “ذهنیت” ستاره سابق CSK

متیو هیدن بزرگ بر این باور است که خشکسالی قهرمانی هند در مسابقات ICC در دهه گذشته باید به ذهنیت بازیکنان مربوط شود، زیرا مهارت هرگز مسئله ای نبود و به آنها توصیه کرده است که “نتیجه را فراموش کنند” در فینال مسابقات جهانی تست برابر استرالیا. . آخرین عنوان ICC هند تحت رهبری MS Dhoni در سال 2013 به دست آمد و از آن زمان این تیم در بازی های ناک اوت پرفشار از جمله فینال جام قهرمانان 2017 در برابر پاکستان، نیمه نهایی جام جهانی 2019 ODI در مقابل نیوزلند و اخیراً شکست خورده است. نیمه نهایی جام جهانی T20 مقابل انگلیس سال گذشته.

در افتتاحیه فینال WTC دو سال پیش، هند نایب قهرمان شد و به نیوزلند رسید.

از نظر منابع مالی و استعداد، هند برای مدت طولانی نیروگاه این ورزش بوده است، اما عناوین بزرگ از آنها دور مانده اند.

آیا آنها می توانند از 7 ژوئن در فینال بازی The Oval در مقابل استرالیا بازی کنند؟ هیدن گفت: “مطمئناً مسئله مهارت نیست. بنابراین، باید فقط فرصت و طرز فکری که وارد می شود. یکی از اعضای مهم تیم فاتح استرالیا در دهه 2000، در مصاحبه ای به PTI گفت.

هیدن که با Dhoni در رده های CSK بازی می کرد، گفت: محبوبیت کریکت در هند بی نظیر است و بنابراین فشار بیشتری را در اطراف بازیکنان ایجاد می کند.

“در استرالیا می‌توانستم در خیابان راه بروم و تا حد زیادی ناشناس باشم، به خصوص با این ریش و کلاه وحشتناک (می‌خندد). اما این کشور علاوه بر کریکت، ورزش‌های رقابتی خوبی نیز دارد. راگبی، فوتبال، ورزش‌های آبی ما، موج‌سواری، ورزش‌های فضای باز، اینجا در هند بسیار جزیره ای است و فشار زیادی وجود دارد.

“در مورد کریکت پاکستان نیز همین گونه است. یک ورزش وجود دارد و آن کریکت است، بنابراین این یک موضوع ذهنی است.” “با احتیاط در مورد جستجوی جدول امتیازات و جستجوی عناوین و فقط بازی کردن و بخشی از فرآیند، چیزی که وقتی به تنظیمات فرنچایز نگاه می کنید، گجرات تایتان ها امسال واقعاً خوب عمل کرده اند و CSK نیز بسیار خوب عمل کرده است. هندی های بمبئی نیز همینطور هستند. به یک فرآیند خاص اعتقاد داشته باشید.

یکی از مخرب‌ترین بازکننده‌های نسل خود می‌گوید: «بنابراین، این توصیه من به کریکت هندی خواهد بود که نتایج را فراموش کند، اما در این فرآیند بپذیرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله