در ستایش شوبمن گیل، ستاره برنده جام جهانی مقایسه «سانیل گاواسکار، ساچین تندولکار» را انجام داد.

Shubman Gill در IPL 2023 در فرم عالی است.© BCCI/IPL

شوبمن گیل هر روز به ارتفاعات جدیدی در زمین می رسد. پس از اولین قرن IPL خود برای گجرات تایتان ها در روز دوشنبه، بازکن جوان تنها کریکت باز تاریخ شد که در تست ها، ODIs، T20I و در مسابقات برتر T20 یک قرن امتیاز کسب کرده است. در بازی مقابل سان رایزرز حیدرآباد، شوبمن در احمدآباد 101 توپ از 58 توپ را به نمایش گذاشت. Shubman سال را با به ثمر رساندن دو صد در ODI آغاز کرد. او در مقابل نیوزلند، 208 گل از 149 توپ در حیدرآباد به ثمر رساند.

سپس، شوبمن اولین گل قرن T20I خود را در احمدآباد مقابل نیوزلند به ثمر رساند. او 126* از 99 توپ را با نرخ ضربه 200 به ثمر رساند. ضرب تایتان گجرات همچنین امسال در قالب تست در همان زمین مقابل استرالیا یک قرن گل زد. او در آن مسابقه 128 ران به ثمر رسانده بود.

در IPL در حال انجام، او 576 را با میانگین 48.00 و نرخ ضربه 146.19 شکسته است. او در 13 مسابقه چهار قرن و صد سال را پشت سر گذاشته است.

واضح است که او در قالب زندگی خود است. و سونیل گاواسکار، اسطوره ضربتی و هم تیمی سابقش در هند، کریشناماچاری سریککانث، که هر دو عضو تیم قهرمان جام جهانی 1983 بودند، از این بازیکن جوان شگفت زده بودند.

سونیل گاواسکار در گفت و گو با استار اسپورت گفت: “دوره های رویایی. در این سن شما اینطوری خفاش می کنید، آسمان حد است.”

Srikkanth، که خود بازکننده بود، نیز بخشی از پانل بحث بود. او گفت: “من فقط می توانم سونیل گاواسکار و ساچین تندولکار را تصور کنم که این شوت ها را بازی می کنند. زمانی که شوبمن گیل درایوهای مستقیم بدون دردسر را بازی می کرد. زمان بندی مناسب بود. زمانی که توپ در حال آمدن بود، تمام کاری که شوبمن گیل انجام می داد این بود (اشاره به حرکت مستقیم) یادم می‌آید که سانی آن روزها این کار را انجام می‌داد. سپس تندولکار (یک درایو مستقیم دیگر را نشان می‌دهد). درایو مستقیمی که او در بالا رفتن از بولرهای سریع بازی می‌کند، درست مثل سونیل گاواسکار، ساچین تندولکار. او همان درایو مستقیم را دارد. بالابر عقب.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله