در “تصویر لکه دار ملت” پی تی اوشا Dig At Wrestlers, WC-Winning Star’s Retort

پی تی اوشا گفته بود که کشتی گیران معترض وجهه کشور را خدشه دار می کنند.© توییتر

برج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند، بریج بوشان شاران سینگ، در Jantar Mantar در پایتخت این کشور اعتراض کردند. افرادی مانند وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و بسیاری دیگر از کشتی‌گیران در خیابان‌ها خوابیده‌اند و از مقامات خواسته‌اند تا علیه بریج بوشان که چندین بار این اتهامات را رد کرده است، یک FIR تشکیل دهند. وینش در انتظار اقدام برای انجام، سکوت بازیکنان برتر کریکت کشور را زیر سوال برده بود.

“تمام کشور کریکت را می پرستند، اما حتی یک کریکت هم حرف نزده است. ما نمی گوییم که شما به نفع ما صحبت کنید، اما حداقل یک پیام خنثی بگذارید و بگویید عدالت برای هر طرفی باید برقرار شود. درد این است. من… چه بازیکن کریکت، چه بدمینتون، چه دو و میدانی، بوکس.

در حالی که چندین ورزشکار پس از اینکه وینش به بازیکنان کریکت کاوش کرد، همبستگی خود را اعلام کردند، مدان لال، سرمربی سابق هند، رئیس اتحادیه المپیک هند (IOA) پی تی اوشا را به دلیل عدم ایستادن در کنار کشتی گیران به شدت مورد انتقاد قرار داد.

لعل در توییتی نوشت: “مشکل با مردان و زنان ورزشی ما این است که آنها هرگز در کنار بازیکنان خود نمی ایستند. نظرات پی تی اوشا برای اتحاد بازیکنان بهترین نیست.”

اوشا، یک المپیکی سابق، روز پنجشنبه گفت که کشتی گیران “اعتراض در خیابان ها” بی انضباطی است و وجهه کشور را خدشه دار می کنند.

اوشا پس از پایان جلسه کمیته اجرایی IOA به خبرنگاران گفت: “IOA یک کمیسیون ورزشکاران دارد. آنها می توانستند به جای رفتن به خیابان ها به ما بیایند. خود کشتی گیران یک کمیته ویژه را پیشنهاد کردند و ما تشکیل دادیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله