در اولین حضور آرجون تندولکار در IPL، توییت شاهرخ خان “شادی و شادی” است.

آرجون تندولکار اولین بازی IPL خود را مقابل KKR انجام داد© BCCI/Sportzpics

انتظار طولانی آرجون تندولکار برای بازی برای هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه به پایان رسید، زمانی که او در ترکیب یازدهم بازی مقابل کلکته نایت رایدرز قرار گرفت. طرفداران، کریکت بازان سابق و کارشناسان به رسانه های اجتماعی رفتند تا موهبت ها و پیشنهادات خود را برای جوان هندی بدون کلاه همه جانبه به اشتراک بگذارند. حتی شاهرخ خان، پادشاه بالیوود، در توییتر نظرات خود را در مورد اولین حضور آرجون به اشتراک گذاشت. انصافاً می توان گفت که SRK علیرغم شکست KKR در مسابقه، فقط چیزهای خوبی در مورد پیشرفت برای گفتن داشت.

“هرچقدر که این IPL ممکن است رقابتی باشد… اما وقتی می بینید که پسر یکی از دوستان #آرجون تندولکار به میدان می رود، مایه خوشحالی و شادی است. برای آرجون بهترین ها را آرزو کنید و @sachin_rt چه لحظه افتخارآمیزی است!! وای!، شاهرخ در توییتی نوشت.

این بازیکن همه کاره 23 ساله حمله بولینگ را برای سرخپوستان بمبئی باز کرد و دو اوور چشمگیر ارسال کرد که در آنها توپ را به سمت ضربات دست راست در اوایل اینینگ فرستاد.

او 17 ران بدون گرفتن ویکت انجام داد. او توسط ونکاتش ایر، باتر KKR، شش و چهار ضربه خورد، که بعد از قرن بعد در اینینگ، اولین IPL خود را تکمیل کرد.

پس از اولین بازی خود، آرجون و پدر برجسته‌اش ساچین – که در جلسه تمرینی تیم در روز شنبه قبل از بازی و همچنین در بازی روز یکشنبه مشاهده شد – اولین جفت پدر و پسری بودند که در تاریخ 15 ساله بازی حضور داشتند. IPL، و آن هم برای همان طرف.

ساچین به مدت 6 سال، بین سال های 2008 تا 2013، برای هندی های بمبئی بازی کرد.

آرجون برای اولین بار در حراج سال 2021 توسط پنج قهرمان IPL با قیمت پایه 20 لک روپیه انتخاب شد.

در حالی که استادیوم وانکهده زمین خانگی سرخپوستان آرجون و بمبئی است، کریکت باز جوان دیگر با تیم داخلی بمبئی ارتباطی ندارد زیرا در نیمه دوم سال 2022 به دنبال زمان بازی منظم در مدار داخلی به گوا رفت.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله