“در آینه نگاه کن”: هاربهاجان سینگ حمله وحشیانه ای به دیوید وارنر کاپیتان دی سی کرد

لیگ برتر هند (IPL) 2023 فصلی برای خاطره انگیز برای پایتخت دهلی نیست. تیم تحت رهبری دیوید وارنر با تنها دو برد در 8 بازی در انتهای جدول امتیازات قرار دارد و امید به رسیدن به پلی آف با یک نخ آویزان است. اگرچه دلایل متعددی پشت نمایش ضعیف دهلی در شانزدهمین دوره لیگ وجود دارد، اما کاپیتانی و ضربه زدن از وارنر توسط بسیاری به عنوان بزرگترین آنها خوانده می شود. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، با حمله کوبنده به تیم استرالیایی، کل تقصیر را برای نمایش ضعیف دی سی در این فصل به گردن وارنر انداخت.

بعد از اینکه کپیتالز در مسابقه شنبه با 9 ران شکست مقابل سان رایزرز حیدرآباد باخت، هاربهاجان گفت که دی سی با 50 ران شکست می‌خورد اگر وارنر 50 توپ بازی می‌کرد و همه آن‌ها به هدر می‌رفتند. هاربهاجان در ویدئویی در کانال یوتیوب خود، احتمال بازگشت دی سی از این موقعیت را رد کرد.

“من فکر نمی کنم آنها بتوانند بازگشتی داشته باشند، و دلیل اصلی آن کاپیتان است. او به خوبی تیم را هدایت نکرد و بعد فرمش مشکل ساز شد. بسیار ناامید کننده بود. وارنر اوایل امروز اخراج شد. در مقابل SRH)، به همین دلیل است که دهلی بسیار نزدیک شد. اگر او 50 توپ بازی می کرد، 50 توپ تلف می شد و DC با 50 ران شکست می خورد.”

هاربهاجان در این فصل از نرخ حمله وارنر انتقاد کرد. اگرچه وارنر در میان بهترین گلزنان این فصل قرار دارد، با جمع آوری 306 دوش در 8 مسابقه با میانگین 38.5. اما، نرخ اعتصاب او فقط 118.60 است.

حتی الان، وقتی به سخنرانی‌ها می‌آید، درباره اشتباهات بازیکنان دیگر می‌گوید. اما شما چه کار کرده‌اید؟ هیچ قصدی نشان ندادید؛ بیش از 300 دوش به ثمر رساندید، اما به نرخ ضربه خود نگاه کنید. وارنر واقعاً این کار را نکرده است. 300 ران او برای دی سی هیچ فایده ای ندارد. وارنر اگر می خواهد دلیلی برای پایین بودن دی سی بیابد، باید در آینه نگاه کند.”

هاربهاجان حتی معتقد بود که پایتخت دهلی باید کاپیتانی تیم را به آکسار پاتل در آینده بدهد و سابقه درستی برای آینده ایجاد کند. در حالی که تنها 6 بازی تا پایان مرحله باقی مانده لیگ IPL باقی مانده است، دهلی برای ماندن در مرحله پلی آف باید تقریباً در تمام بازی ها پیروز شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله