“دانستن MS Dhoni پشت سر من ایستاده است…”: افشاگری فن بوی RR Star از CSK Clash

Dhruv Jurel فاش کرد که هنگام ضربه زدن در مقابل MS Dhoni فشار نیاورده است.© AFP

خمیر هندی بدون کلاه، Dhruv Jurel یکی از یافته های این فصل بوده است. او نقش تمام کننده راجستان رویالز را برعهده گرفته است و اعتماد نشان داده شده توسط مدیریت را جبران کرده است. ژورل در روز پنج‌شنبه مقابل چنای سوپر کینگز، 34 بازی را انجام داد که تنها 15 تحویل داده شد و تیمش را به 202 رساند. پس از پایان مسابقه، ژورل فاش کرد که در مقابل ام‌اس ثونی فشار نیاورده است. حضور کاپیتان CSK به عنوان انگیزه ای برای او عمل کرد.

“من به اندازه کافی خوش شانس هستم که با آقای ثونی در یک زمین شریک هستم. از کودکی او را در حال بازی می بینم. هیچ فشاری احساس نمی کنم. از طرف دیگر، این مثل یک انگیزه است. من انگیزه دارم که بدانم. ژورل در نشست خبری پس از بازی گفت که او پشت من ایستاده و من را تماشا می کند. همین برای من کافی است.

این بازیکن 22 ساله در مورد 34 بازی کوتاه خود مقابل CSK گفت که فقط طبق نیاز تیم بازی می کند.

“من فقط سعی می‌کنم بازی را ساده نگه دارم. می‌دانم که می‌توانم به همه جا ضربه بزنم. زمانی که با 4-5 اور باقی مانده بود، کمی وقت داشتم. می‌دانم که اگر در یک ران-آ-بال برای شش-هفت گل بزنم). توپ، من می توانم آن را بپوشانم.”

ژورل در مورد عملکردی که تاکنون به عنوان یک تمام کننده داشت، گفت که توسط مدیریت به او داده شد و او با زدن ساعت ها در تورها برای آن آماده شد.

“این [finisher’s] جایگاهی است که مدیریت داده است، بنابراین من اینطور تمرین می کنم. من احساس نمی‌کنم که تعداد توپ‌هایم کمتر باشد و باید دوهای بزرگ به ثمر برسانم. من آنقدر تمرین کرده ام که باید به ازای هر توپ 6 ضربه بزنم.”

در صحبت از مسابقه، RR با موفقیت از هدف 203 دفاع کرد و CSK را به 170/6 محدود کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله