“خوشبخت ترین خواهر…”: پست سارا تندولکار در اولین حضور برادر آرجون در IPL، عشق است

آرجون تندولکار، با مادر انجلی، خواهر سارا و پدر ساچین تندولکار.© اینستاگرام

بازی هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز در روز یکشنبه یک بازی ویژه برای خانواده Tendulkar بود. دلیل اینکه جوانترین عضو آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار بزرگ کریکت بود، اولین حضور خود در مسابقات برتر T20 در کشور بود. از زمانی که برای اولین بار توسط این فرنچایز در سال 2021 خریداری شد، آرجون برای اولین بار در حرفه خود برای MI ظاهر شد، به دنبال راه پدرش ساچین تندولکار که از سال 2008 تا 2010 برای این فرنچایز بازی کرد. آنها اولین زوج پدر و پسر در این فرنچایز شدند. تاریخچه IPL

سارا تندولکار، دختر ساچین و خواهر آرجون، در جریان بازی MI-KKR در ورزشگاه Wankhede حضور داشت. او حتی چندین تصویر از اولین بازی آرجون را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. یکی از پست ها نوشته بود: “خوشبخت ترین خواهر امروز!!! #24”.

cu4equ7g

همچنین لحظه ای احساسی برای پدر ساچین بود که در رسانه های اجتماعی پستی صمیمانه نوشت

“آرجون، امروز گام مهم دیگری در سفر خود به عنوان یک بازیکن کریکت برداشته‌ای. به عنوان پدرت، کسی که تو را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که به بازی احترامی که شایسته آن است ادامه می‌دهی و بازی عاشق خواهد شد. شما برگشتید. (1/2)” قسمت اول توییت خوانده شد.

این بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود افزود: “شما برای رسیدن به اینجا بسیار سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این شروع یک سفر زیبا است. با آرزوی بهترین ها!”

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرد که همگی برای هندی های بمبئی بود که در مجموع 2334 دوش در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رساند. ساچین 13 پنجاه و صد زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار با نرخ ضربه 119.82 زده است. بهترین عملکرد ساچین در IPL 2010 بود. او 618 دوش در 15 مسابقه با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل 5 گل زد و بهترین امتیاز انفرادی او 89* بود. او در آن فصل “کلاه نارنجی” را برد. MI در آن فصل نایب قهرمان شد.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله