خوان لاپورتا: بارسلونا برای به خدمت گرفتن لیونل مسی هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا روز دوشنبه گفت این باشگاه “هر کاری که ممکن است” انجام خواهد داد تا لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی را در فصل پایانی بازگرداند. مهاجم پاری سن ژرمن قرار است در تابستان با پایان قراردادش جدا شود و بارسلونا، قهرمان جدید لالیگا، علیرغم علاقه شدید عربستان سعودی، امیدوار است بهترین گلزن تاریخ خود را جذب کند. مسی پس از یک دوره باشکوه در بارسلونا که در آن چهار قهرمانی لیگ قهرمانان و 10 عنوان لالیگا را به دست آورد، دو فصل کم در پاریس را پشت سر گذاشت و هنوز هم مورد پرستش هواداران آنجاست.

لاپورتا گفت که با مسی صحبت کرده است تا تلاش کند تا رابطه بین آنها را بازسازی کند، رابطه ای که در سال 2021 از بین رفت. مسی می خواست در بارسلونا بماند اما باشگاه به دلیل بدهی بیش از یک میلیارد یورو (1.1 دلار) نمی توانست او را حفظ کند. میلیارد).

لاپورتا به ایستگاه تلویزیونی عمومی منطقه ای کاتالونیا گفت: “من با لئو صحبت کرده ام تا موقعیتی را که رخ داده است، که در آن باید باشگاه را از همه چیز، حتی او که بهترین بازیکن جهان است، جلوتر بگذارم.”

“حقیقت این است که گفتگوی بسیار محبت آمیزی بود، بسیار لذت بخش، و ما اخیراً به یکدیگر پیام می فرستیم – من جام جهانی را به او تبریک گفتم.”

در ساعات اولیه صبح دوشنبه پس از پیروزی 4-2 بارسلونا در اسپانیول برای قهرمانی در لالیگا، لاپورتا در توییچ گفت که “ما هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد” تا مسی را به خدمت بگیریم. با این حال، او در تلویزیون 3، محتاط تر بود.

لاپورتا گفت: “او بازیکن پاری سن ژرمن است و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که تیم را در همه زمینه ها ارتقا دهیم، ما قبلا روی آن کار کرده ایم.”

فکر می‌کنم صحبت کردن درباره این سوالات در مورد لئو برای من ضرری است، زیرا او به تیمی مانند پاری سن ژرمن تعلق دارد و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا تمام شود و سپس بتوانیم صحبت کنیم. در این مورد با آرامش بیشتری.”

خبرگزاری فرانسه هفته گذشته گزارش داد که منابع نزدیک به مذاکرات گفتند که انتقال مسی به عربستان سعودی در فصل آینده یک “معامله تمام شده” است.

با این حال، لاپورتا گفت که علیرغم پولی که در خاورمیانه پیشنهاد می شود – که گزارش شده 400 میلیون دلار در سال است – بارسلونا می تواند برای امضای مسی رقابت کند.

لاپورتا افزود: “با تمام احترامی که برای عربستان سعودی قائلم، بارسا بارسا است و خانه اوست.” ما می‌توانیم با همه رقابت کنیم. تاریخ از ما حمایت می‌کند، احساسات بسیار قوی هستند، ما 400 میلیون طرفدار در سراسر جهان داریم.

بارسلونا باید بیش از 200 میلیون یورو پس انداز یا درآمد جدید داشته باشد تا بتواند بدون محدودیت تحت قوانین بازی جوانمردانه مالی لالیگا فعالیت کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله