خفاش‌های کریکت سابق هند برای این ستاره گجرات تایتانز برای فینال WTC

دودا گانش از بازگشت ویدیمن ساها به تیم برای فینال WTC حمایت کرده است© AFP

تیم هند در فینال آتی مسابقات جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا از خدمات ستاره‌های ریشاب پنت و کی‌ال راهول محروم خواهد شد. در حالی که پانت هنوز در حال بهبودی از جراحات ناشی از تصادف اتومبیل در سال گذشته است، راهول به دلیل عقب افتادگی ران خود از درگیری قله خارج شد، که او در اوایل این ماه در یک بازی IPL دریافت کرده بود. با توجه به اینکه تیم تحت رهبری روهیت شارما فاقد یک ضربه گیر واقعی در رده های خود است، دودا گانش بازیکن سابق هند از بازگشت رایدیمن ساها به تیم برای فینال WTC حمایت کرده است.

گانش در توییتی نوشت: “ساها برای #WTCFinal؟”

نظرات او پس از آن بیان شد که ساها در جریان پیروزی 56 ران خود مقابل لاکنو سوپر جاینتز در مسابقه IPL 2023 در روز یکشنبه، 7 می، گل 81 را برای گجرات تایتانز به ثمر رساند.

به نظر می‌رسید که ساها برای دومین قرن IPL خود آماده است – اولین بار نه سال پیش در IPL 2014 رخ داد – اما یک شکار شدید در میانه‌ی عمیق توسط پراک منکاد جایگزین اوش به حمله او پایان داد.

تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا، که با همکاری دو شرکت شابمن گیل (94 غایب) و رایدیمن ساها (81) به بالاترین میزان خود یعنی 227 امتیاز رسید، در نیمه دوم LSG به شدت بازگشت. تعقیب و گریز برای ظهور برندگان به شیوه ای جامع.

در تعقیب 228، LSG راه خود را به 102 برای یک در نیمه راه رسید، اما چرخ‌ها در نهایت جدا شدند و GT با اورهای محکم، ضربات خود را بسته بود.

با وجود 70 درخشان کوینتون دکاک در اولین بازی خود در این فصل و 48 امتیاز سریع کایل مایرز در اوج، LSG در برابر یک تعقیب و گریز کوهستانی شکست خورد و مسابقه را واگذار کرد و در 20 اوور هفت در 171 به پایان رسید.

جوگرنوت GT همچنان با ثبت هشتمین برد خود در 11 مسابقه، تعداد امتیازات خود را به 16 رساند و به پلی آف نزدیکتر شد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله