خشم بعد از شیوع COVID-19 در جوخه اروگوئه رشد می کند

خشم بعد از شیوع COVID-19 در جوخه اروگوئه رشد می کند

کاپیتان اروگوئه ، دیگو گودین ، ​​شانزدهمین عضو آزمایش مثبت ویروس در روز جمعه شد.© خبرگزاری فرانسه


شیوع موارد Covid-19 در تیم اروگوئه باعث افزایش نگرانی می شود زیرا کاپیتان دیگو گودین روز جمعه پس از بازگشت به باشگاه خود ، به شانزدهمین عضو آزمایش مثبت ویروس تبدیل شد. وزارت بهداشت این کشور به دلیل “رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی” پس از انفجار عفونت هایی که تیم ملی برای دو بازی مقدماتی جام جهانی برگزار کرده بود ، به فدراسیون فوتبال اروگوئه 15000 دلار (12،650 یورو) جریمه پرداخت. اتلتیکو مادرید پس از مثبت اعلام شدن دو بازیکن خود از جمله لوئیز سوارز عصبانی است. در نتیجه این مهاجم شکست خانگی روز سه شنبه 2-0 مقابل برزیل را از دست داد.

اخبار

سوارز به همراه لوکاس توریرا برای بازی روز شنبه مقابل باشگاه سابقش بارسلونا نیز در دسترس نیست.

انریکه سرزو ، رئیس اتلتیکو ، از سستی اقدامات انجام شده توسط فدراسیون اروگوئه انتقاد کرد.

وی روز پنجشنبه به رادیو Cadena Ser گفت: “آنها آزمایش نشده اند.” در اسپانیا ، “بازیکنان دوش نمی گیرند. ما قبل و بعد از یک مسابقه و تمرین آنها را کنترل می کنیم.”

طبق اعلام رسانه های اسپانیایی ، لالیگا قصد دارد شکایتی را به فیفا ارائه کند.

سلسو اوترو ، دستیار مربی اروگوئه گفت: “من ناراحت هستم که ما به دنبال شکار جادوگر هستیم. ما مراقب بودیم اما دست نخورده ایم.”

دانیل سالیناس ، وزیر بهداشت ، با عکسی که روز شنبه در توییتر منتشر شد ، نشان داد که نه بازیکن دور کباب جمع شده اند. از آن زمان پنج نفر از آنها مثبت شده اند.

تبلیغ شده

وزیر به خبرنگاران گفت: “نگرانی خاصی وجود دارد.”

ماتیاس وینا ، مدافع اولین بازیکنی بود که پس از پیروزی 3-0 هفته گذشته مقابل کلمبیا ، آزمایش مثبت داد. او در باشگاه پالمیراس برزیل بازی می کند که 17 مورد ویروس کرونا را گزارش کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله